Cod2 Key_is_good

Status
Niet open voor verdere reacties.

23rdRobby

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Hye
Dit is echt Vaagjes heb dit probleem nog nooit gehad, ik wilde met een maten van mijn gaan CoD2 spelen maar omdat ik zo ongeveer de enige was met Legale Code
Had hij een programmatje gedownload zodat zijn server Gecracked werd maar nu kan ik er niet meer en krijg ik de error: KEY_IS_GOOD

Kan iemand mij Helpen

Alvast bedankt

Robby

...

Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het nu alleen nog maar toegankelijk is voor mensen met een illegale versie..

Linkje

Die crack zorgt ervoor dat alle waarschuwingen van de Activision Master-Server genegeerd worden. Dit werkt alleen maar met illegale keys en deze kunnen dus ook alleen joinen op een gekraakte server.

Dus je legale key werkt voor die crack niet.

Dus óf je maten moeten gewoon CoD2 kopen of jij speelt gewoon op legale servers, zonder je maten.

Als jij een illegale key/crack gebruikt, kan jij niet meer op de normale servers online, dus je hebt er dan zelf mee.

Als een CoD server goed gekraakt is, kom je er in met zowel een legale als een illegale key. Je maatje heeft dus de server niet goed gekraakt, en ik vraag mij of hij wel een goed bestand gebruikt heeft.
Als ik hem was zou ik eerst maar even goed op virussen gaan scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan