Cod2 Linux Server DC ( text-based) starten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SchaapSlaap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Beste helpmij gebruikers,

Ik heb hier mijn server draaien op Ubuntu. En naast mijn http,mailserver etc wou ik graag nog een ( Call of duty 2 linux server starten ) Het probleem is dat ik geen idee heb hoe:confused: Moet ik hiervoor alleen de server files hebben om de server te starten of het gehele spel op mijn server hebben staan? Heb het spel btw gewoon orgineel dus.:thumb:

1:) hoe start ik de server?
2:) installeer ik meer MODS
ETC alles wat ik zou moeten weten:D

Mvg,
SchaapSlaap

Re

Hallo SchaapSlaap,

Allereerstmoet je bewust zijn dat een gameserver draaien op een ''Home Host'' niet zo goed gaat werken als op een professionele hosting.
Jou huis-tuin en-keuken lijntje van je provider kan een volle gameserver niet aan.

Ik heb namelijk zelf een game-server gehad voor mijn eigen clan (Call of Duty 1), en deze kon max 12 players aan. Als je er met meer players in gaat krijgen de players lagg en dan verlaten ze je server, dit wil je natuurlijk niet hebben.
Aangezien je MODS kan gebruiken kan je gebruikers limiteren, waardoor ze minder internet slurpen.

Niet dat ik je idee wil afkraken, maar ik wilde je het even meegeven.
Het is wel leuk om een server admin te zijn, dus ik zou het zeker proberen!

Ik kan je helaas niet helpen met het opzette van een server, ik gebruikte hem op win32.
Wel kan ik zeggen dan je MODS gewoon in je server-root kan zetten en dan hoef je alleen de game-server opnieuw op te starten.

Succes met je server!

Laatst bewerkt:
Mijn server staat op school met glasvezel:confused:
Ik twijfel er ook niet aan of het thuis te sloom is :thumb: maar daar draait mijn server nu ook niet :)
Heb al wel ervaring met game servers op win32 alleen onder linux heb ik nog geen idee:D

Bedankt voor je snelle reactie!

mvg,
Schaapslaap

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan