Cod2 poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

We@sele

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
34
Hallo,,

Ik heb een probleem met cod2 server..! ik heb alles goed gedaan volgens het papiertje http://tutorials.vanrhoon.eu/callofduty2server.php

ik heb een modem en een router...

Modem inlog: 10.0.0.138
Router: (e-tech rvtp03)inlog: 192.168.1.1

Ik maak de server...Hij doet het.. Ik kan connecten via rcon4cod2 met mijn ip... Maar als ik check bij www.grc.com (shields up) of de poorten openstaan krijg ik:

28960: Stealth..... 0 ports open/0 ports closed...Is dat goed??? volgens mij niet... Ik kom er niet uit:S Alstublieft help mij

Groet Wessel Zieverink
 
Niemand??

Is er niemand die het weet? Jammer..:(:(

Ik bezoek wel even een andere site. Misschien dat iemand internationaal het weet:)

Groet Wessel

Hulp nog steeds gewenst:)
 
Je moet je modem de poort door laten sturen naar jouw PC.
De switch zou niet uit moeten maken.
 
We@sele

Mijn probleem is dat alleen mede-netwerkgebruikers kunnen joinen! Is een een prog. waarmee ik kan zien dat de poort 28960 openstaat??

Groet
 
Als je iemand kent die the all seeing eye heeft geef deze dan eens je ip-adres + poortnummer door, op die manier is er makkelijk controleren of het zaakje werkt.
Je mag het ook op het forum zetten, dan kijk ik voor je of je server zichtbaar is voor de buitenwereld.
 
Jah dat is een heel goed idee! Ik zet het wel op forum! Egt heel erg bedankt ik ga wat dingetjes testen dan:)

Groeten Wessel
 
Hallo,

Het is nu Gelukt ik kan er zelf in!

Dit is mijn ip(s) 10.0.0.3 daarmee log ik in! OF 62.131.101.5 via myip.nl poort = 28960

10.0.0.3:28960

62.131.101.5:28960
Ik weet niet welke jij moet hebben
 
62.131.101.5:28960
Ik weet niet welke jij moet hebben
Dit zou de goeie moeten zijn, dat andere ip-adres is van je eigen netwerk.
Je server is op dit moment niet zichtbaar, hebt'm aan staan?
 
Heey,,

Nou krijg ik met shields up closes en geen stealth meer... Terwijl ik precies hetzelfde heb gedaan:S Een vraagje: KUnt u misschien met de optie van windows xp mij helpen namelijk: Hulp op afstand is dat mogelijk?

Groet WEssel
 
Kunt u mij anders wat info geven!

Ik ga inloggen : 10.0.0.138
Dan Napt
Maakt 2 nieuwe aan tcp en een udp: 10.0.0.3 Poort 28960
Shields up zegt hij Stealth 0 ports open/ 0 ports closed 1 port tested.
IS dit goed?? wat ik hier doe?

Hebt u misschien msn ofzoeiets?? is een vraag. Vind ik persoonlijk wat makkelijker praten
Alvast bedankt

Groet
 
Helpen via msn doe ik niet, daar is dit forum voor zodat andere mensen ook nog wat aan de eventuele oplossingen hebben.
Via portforwarding.com staat aangegeven hoe je je poorten moet forwarden, ik heb verder geen ervaring met deze router dus je zult je info met betrekking tot het forwarden van die site moeten halen, wat overigens niet moeilijk is lijkt mij.
Je gebruikt toch geen modem met router functie én een losse router?

Verder zou ik niet teveel naar Shields Up kijken, die site is meer voor het testen van je poorten of deze dicht zitten en heeft verder niets met poortforwarden te maken.
 
Ok! Heel duidelijk haha:)

Goed ik heb een speedtouch 510... Ik heb gehoord dat daar een router bij inzat?? Dus ik heb de 2e router... E-tech rvtp03 der tussenuit gehaalt. En daar heb ik een switch tussengedaan. Maar nog doet het het niet
 
In dat geval denk ik dat die switch je parten speelt, het is niet mogelijk de routerfunctie uit te zetten van de 510 en deze alleen maar als modem te gaan gebruiken?
Je zou dan de E-Tech weer gewoon aan kunnen sluiten.

Aanvulling:
Trouwens waarom niet gewoon de 510 als router gebruiken, dan ben je helemaal van je forward probleem af lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Maar als ik die e-tech aansluit dan heb ik 2 routers.. HOe kan ik dat dan forwarden.......
Modem naar router--> router naar pc?
 
Aanvulling:
Trouwens waarom niet gewoon de 510 als router gebruiken, dan ben je helemaal van je forward probleem af lijkt mij.
Sorry, ik had nog een aanvulling gemaakt, je bent te snel. :D

Het is niet mogelijk om de router er tussenuit te gooien en gewoon de 510 te gebruiken?
 
Ik ben een beetje door de war..

De speedtouch 510 heeft een ingebouwde router... Die is niet uittezetten. Ik wil die router wel gebruiken en als het goed is heb ik dat ook!

Die speedtouch 510 gaat door naar een switch. en die switch gaat naar de pc?

ALs ik dan 10.0.0.138 intoets bij de browser en ga naar napt en daan zowel tcp en udp toevoeg met de poorten 28960 en als inside ip 10.0.0.3 ( via cmd)

Moet ik dan nog iets forwarden? Kan het zijn dat de router van de speedtouch iets niet doorlaat?
 
Ik weet niet wat je gedaan hebt maar het werkt nu hoor, je server is zichtbaar. :thumb:
 
Ik heb de 2e router er tussenuit gehaalt... Dus die e-tech... Die had ik er juist tussenuit gehaalt want ik wist dat de speedtouch ook een router inzich had... Ik d8 dat vraagt om problemen duss weg dat ding.. In die plaats heb ik een switch geplaatst daarmee hoef ik niks te forwarden:)

Dus het engiste met een ip is het modem (speedtouch 510 met die ingebouwde router)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan