COD2 server werkt niet! Help..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel0f

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Ik zit al dagen lang te klooien met een servertje dat ik graag wil maken om samen met een paar vrienden cod2 op te kunnen spelen. Ik start een nieuwe server op vanuit het spel.. dit loopt allemaal perfect. alleen ga ik het spel weer in, dan kan ik de server niet vinden. Ik zit achter een router dus ik heb de poort ook geforward. Het gaat om 28960. Ik probeer dan te connecten met het ip adres wat ik op www.myip.nl te zien krijg. Geen enkel teken van leven..!! Ook heb ik geprobeerd te connecten met het IP dat in de router staat. Geen enkel teken van leven!! Help me aub ik wordt een beetje gek hier. dankjewel..

via welke poort zou die moeten binnenkomen dan.? ik heb toch gewoon draadloos netwerk. het dan toch alleen om de poort in de router. die heb ik geforward naar mijn ip.

als je een firewall hebt op je pc dan worden dan zijn die poorten normaal gesloten dan heeft het niet zoveel nut om alleen in de router de poort open te zetten.

ja oke maar als er nu iemand binnenkomt op router poort 28960, kheb namelijk de router zo ingesteld dat die port naar mijn pc is geforward. dus gaat diegene door naar mijn pc. alleen via welke poort zou hij dan binnekomen op mijn pc. dat snap ik dan niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan