cod2 server

Status
Niet open voor verdere reacties.
127.0.0.1:28960 misschien is dit dan fout of zo?
Lijkt mij niet, dat is het ip-adres van je eigen machine (localhost).
Je zit op je eigen pc te spelen neem ik aan waar je ook de server op hebt lopen?
Als je de server op dedicated internet hebt staan en geen router gebruikt zal je server adres automatisch xxx.xxx.xxx.xxx:28960 worden. (je extern ip-adres).

dat staat er als ik er in zit en de score kijk dan staat er rechtonder het ip van de server 127.0.0.1:28960 maar toch hoort het 83.84.22.191:28960 te zijn toch?

Als je van buitenaf connect wel, als je vanaf je eigen machine inlogt zal dat je ip-nummer zijn (127.0.0.1:28960).

-- Je weet zeker dat je geen multi user modem hebt, dus dat je poorten moet forwarden (handleiding modem)?
-- Check of je maar één profile gebruikt, dus andere profiles verwijderen (staat in de readme van CoD II onder het startmenu).
Geen idee, stel je hier nog even zeker van.

ja ik weet zeker dat dat goed is maar ik denk dat het aan mijn ip configuratie te maken heeft. een vriend van mij zij dat daar bij mij niks van klopte. zou jij daar even naar willen kijken? kan ik dat naar je toesturen via een e-mail of zo want het bestand is te groot voor het forum

Waarom lukt het niet?
-- Krijg je een "awaiting connection" melding die maar door gaat?
-- Krijg je een "wrong version" melding?

Hoe connecten deze mensen, met ASE of handmatig?

Ik weet niet hoe je je eigen server cracked kan maken en ik weet niet waar ik mijn eigen ip adres van mijn server kan vinden kan je mij helpen???:D

Welkom op Helpmij DJdiedie.

Uitleg over een cracked server maken is tegen de huisregels van dit forum.
Je eigen ip-adres vind je hier.
Rcon staat voor "Remote controle", meer info lees je hier.
Verder stel je je vraag in andermans topic, mocht je verder nog problemen hebben zou ik even een nieuw topic openen.

Welkom op Helpmij DJdiedie.

Uitleg over een cracked server maken is tegen de huisregels van dit forum.
Je eigen ip-adres vind je hier.
Rcon staat voor "Remote controle", meer info lees je hier.
Verder stel je je vraag in andermans topic, mocht je verder nog problemen hebben zou ik even een nieuw topic openen.

hoi kan jij mij uitleggen hoe ik een server kan makuh???

want ik snap er geen ene zak van:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan