CoD2 werkt niet (meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipQwerty

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Call of duty2 werkt niet meer, ik heb Vista en als ik het spel probeer op te starten geeft hij een fout aan dat het programma niet meer werkt.
Dit kan niet want ik heb het pas geleden nog gespeelt en het kan niet aan de CD liggen, want ik doe multiplayer en daar heb je geen cd voor nodig.

Dit geeft hij als fout aan: Call of duty2 werkt niet meer en het spel word af gesloten nadat hij voor een oplossing zoekt. Die hij overigens niet kan vinden.

Is dit probleem bij iemand anders ook voorgekomen? of weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt.:rolleyes:

Heb je recentelijk na de install van CoD2 nog iets anders geinstalleerd op je pc? (software/hardware/drivers)

Verwijder het spel es volledig via Configuratiescherm-Software en start dan de pc opnieuw op.

Installeer dan het spel es opnieuw inclusief de meeste recente patch voor het spel.

Probeer dit eens Eigenschappen op icoontje daarna compatitibiliteitsmodus en Zet deze aan en op Windows Xp SP 2

-Open als administrator,

-installeer nieuwste patch

-installeer op andere partitie

- reageer ik heb 300 andere oplossinge :P

Vista,Vista, en nog eens Vista

problemen met het online spelen van call of duty.

update punkbuster en zorg dat punkbstrA en punkbstrB in taakbeheer/services draaien.

dan loopt het spel goed.

DeeDs:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan