CoD2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
hallo, ik heb net CoD2 binne.

systeem:
Pentium 4 2,8Ghz
1024MB
Geforce Fx5200 (256MB)

hier de klachten:

1. rechtonderin staat dat ik versie 1.2 heb, ik download de nieuwste en hij zegt dat ik de nieuwste al heb :S
2. ik vind wel servers, maar als ik ze wil joinen gaat awaiting connecting door en door
3. als ik dan in een server zit, is mijn ping 300 en LAGG ik als de *******

wie weet oplossingen hiervoor
BTW: met deze videokaart kan ik zelfs BF2142 spelen, en de settings staan op optimaal

zet je firewall eens uit en probeer het nog eens je hebt kans dat je firewall het blokeert heb ik gelezen, maar ik weet nu niet of dit zo verstandig is om die altijd uit te zetten, maar probeer het maar één keertje als je wilt. Als dit de oplossing is kunnen kan je misschien je firewall configureren.

ik denk niet dat het nut heeft met die firewall want COD2 staat gewoon bij uitzonderingen

Heb je het wel geprobeerd? Het bij uitzonderingen zetten, hoeft niet per definitie genoeg te zijn...

nee werkt ook niet, tenminste ik kom er wel in maar ik heb een lagg va hier tot gunter.
ik heb wel singel player kunnen spelen, dus het moet dan gewoon aan internet ligge

ik heb @home basis pakket (150kb/sec=downloadlimiet)

omg werkt tog wel

kan je je firewall tog zo instellen dat die aan kan blijve?

ik wil hem wel graag aanlaten

hoe bedoel je alles, toen ik voor het eerst hem opstarte heb ik blokering opheffen gedaan, maar toen had ik een LAGG, nu staat die uit en alles werkt perfect

hoe moet da dan?

Misschien moest er nog een poort open voor CoD2.
Dit gaat niet automatisch bij Blokkering opheffen.

Waarom probeer je niet eerst even de firewall helemaal ui te zetten dan weten we zeker of dit het probleem wel is?

dat is het probleem, al gedaan en het spel loopt perfect, ping is gelijk 150 lager

Michiel,
Het is de Windows Firewall.

Scary,
Weet je of er nog een poort open moet staan voor CoD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan