Cod4 fps lag

Status
Niet open voor verdere reacties.

memo70

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
beste forumers.

ik heb een klein vraagje over cod4

Ik heb FPS lag (Dat hij traag gaat) Maar ik heb geen idee hoe dat komt.
Op mijn oude pc had ik op medium geen fps lag maar op mijn nieuwe computer gaat hij traag
toch speel ik Call of duty MW2 op hoogste settings zonder fps lag.

mijn specs;
AMD 4400+ Dual core
ATI Radeon HD 4300/4500 512MB + Onboard NVIDIA 512 mb
2gb ram

Whats up ??

om te beginnen.... welke videokaart gebruik je nou? Niet die onboard neem ik aan, anders had je die andere er niet bijgezet.
Zorg eerst maar eens dat die onboard uitgeschakeld is in systeembeheer.

Kijk eens even in de instellingen van de game. Grote kans dat je vSync aan hebt staan, en dat kost nogal wat rekenkracht. Zet dat eens uit, en zie of het helpt.

Verder... die 2GB geheugen helpen er waarschijnlijk ook niet aan mee...

Dat is het nou juist ..

ze staan allebij aan .. maar zodra ik in Computer>Beheren ga
dan staat die onboard er niet tussen.

Zorg eerst maar eens dat die onboard uitgeschakeld is in systeembeheer.

Dat gaat automatisch zodra er een PCI(e) kaart ingestoken is.

Kijk eens even in de instellingen van de game. Grote kans dat je vSync aan hebt staan, en dat kost nogal wat rekenkracht. Zet dat eens uit, en zie of het helpt.

Kan je mij is uitleggen wat vSync volgens jou doet?

Ja maar als ik in Uitvoeren>DxDiag kijk dan staat hij wel aan. Er staat dat ik een totaal grafisch geheugen van 1.2 GB heb terwijl mijn kaart 512mb is. dus dit zou betekenen dat mijn Onboard chipset ook aan staat toch ?

Nee. Dat wil zeggen dat je grafische kaart +- 700 mb van je interne geheugen pakt als het te kort komt. Mijn kaart kan bijv. maximaal 1800MB aan shared-geheugen hebben (waarvan duis 512 fisiek in de kaart zelf zit), maar heeft uit zichzelf al genoeg aan 512mb.

Hmm ok dan ... maar mijn probleem is nog steeds niet gefixt :(

Wat bedoel je met 'Traag'. Hapert het? Of loop je in slo-mo?

En de dvd is niet bekrast? :p

Heb je het spel al eens ge-herinstalleerd?

En de dvd is niet bekrast? :p

Heb je het spel al eens ge-herinstalleerd?

Voor de online multiplayer heb je geen cd nodig, en toen ik nog de illegale versie had deed hij ook al zo raar.
Dus ik heb dit spel al meerdere malen geinstaleerd op mijn computer maar elke keer had ik het zelfde probleem.

@ Madmuppet, ik bedoelde, met andere woorden, of jij uberhaupt wist wat het was. Ik vroeg niet om een link naar Wiki..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan