CoD4

Status
Niet open voor verdere reacties.

TerrorJoint

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Hebben jullie ook het probleem dat als je linker ctrl met shift indrukt dat die vast loopt?

nee...verrander de instellingen zo dat je die niet hoeft te gebruiken...

Ja is een veel voorkomend probleem bij call of duty 4. Toevallig heb ik het gisteren nog opgelost. Ik heb xp, geen idee hoe het op vista werkt.
Ga naar configuratiescherm > landinstellingen > tabblad talen > Details > en toen heb ik het Nederlandse toetsenbord verwijderd, hij stond bij mij namelijk ook VS.
Shift + ctrl is namelijk een manier om de taal van je toetsenbord te veranderen.
succes ermee!

Ja is een veel voorkomend probleem bij call of duty 4. Toevallig heb ik het gisteren nog opgelost. Ik heb xp, geen idee hoe het op vista werkt.
Ga naar configuratiescherm > landinstellingen > tabblad talen > Details > en toen heb ik het Nederlandse toetsenbord verwijderd, hij stond bij mij namelijk ook VS.
Shift + ctrl is namelijk een manier om de taal van je toetsenbord te veranderen.
succes ermee!
ja idd crtl shift werkt ook, maar bij mij bij het opstarten van de computer niet meer.

Heb hetzelfde probleem is jammer als het perongeluk gebeurt. Heb nu X als liggen. Ik heb ook geen idee hoe het zou kunnen verholpen worden.

succes ermee!

ik heb hier ook wel eens last van op CoD 4 en soms ook op 2 waar hij dit ook doet. maar bij mij staat bij configuratiescherm geen landinstellingen. (of moet je daarvoor klassieke weergave hebben?)

ik heb hier ook wel eens last van op CoD 4 en soms ook op 2 waar hij dit ook doet. maar bij mij staat bij configuratiescherm geen landinstellingen. (of moet je daarvoor klassieke weergave hebben?)

Ja ik kon hem ook niet vinde en bij klassieke weergave wel :)
Maar het is wel gelukt en het is echt relax ken nu weer snipere en liggen :P

Ja ik kon hem ook niet vinde en bij klassieke weergave wel :)
Maar het is wel gelukt en het is echt relax ken nu weer snipere en liggen :P

maar wat moet je nu precies weg halen? bij mij staat hij ook op amerikaans (internationaal) maar wat moet je weghalen zodat ie dat niet meer doet (en even goed mijn toetsenbord het blijft doen :) )

maar wat moet je nu precies weg halen? bij mij staat hij ook op amerikaans (internationaal) maar wat moet je weghalen zodat ie dat niet meer doet (en even goed mijn toetsenbord het blijft doen :) )

Als je landinstellingen open heb moet je bij de tab talen details aanklikken en dan het nederlands toetsenbord verwijderen;)

bij mij loopt hij (meestal) vast als ik op alt + linker shift druk. Ik heb namelijk sprint en sniper steady op alt gezet, en shift als bashen. V vond ik namelijk een beetje ver weg zitten.

bij mij loopt hij (meestal) vast als ik op alt + linker shift druk. Ik heb namelijk sprint en sniper steady op alt gezet, en shift als bashen. V vond ik namelijk een beetje ver weg zitten.
Ik denk dat dat ook zo'n instelling is. Shift + ctrl is namelijk een sneltoets van het verwisselen van de taal van het toetsenbord, dan zal alt + shift ook wel zoiets zijn ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan