code 0x0000008E

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffrey007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Sinds vorige week heb ik het probleem dat mijn pc regelmatig vast staat en dat ik het bekende blauwe scherm krijg met de code 0x0000008E (0xcoooooo5,0xf7A5c3dc,0xba07abc0,0x0000000) Ik heb op internet al proberen te zoeken voor een oplossing maar hieruit kan ik alleen ondervinden dat het of door kapot geheugen komt,of een virus,of me pc word te warm.Het geheugen lijkt me sterk want ik krijg het blauwe scherm pas na vaak 3/4 uur gewoon internetten behalve als ik ga gamen dan krijg ik het al na 10 min.Ik heb me pc volledig gescant op virussen en er zat idd een virus op mijn pc..Deze heb ik verwijdert maar de volgende dag kreeg ik na 3 uur weer het blauwe scherm.Ik heb zo`n gevoel dat het aan de warmte ligt want bij gewoon internetten en msnen staat me pc pas na enkele uren vast maar bij gamen al na een paar minuten.

Alleen fanspeed geeft normale tempraturen aan.De videokaart blijft rond de 45 graden alleen onder het gamen wil die nog weleens naar de 80 gaan.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want ben echt radeloos wat het probleem kan zijn.Misschien maar even een oude reload op me pc zetten zodat me pc nog leeg is want misschien heeft het virus me pc aangetast want heb er pas sinds vorige week last van en daarvoor nooit terwijl ik elke dag COD 4 speelde zonder ook maar een probleem.

Alvast bedankt :thumb:

Misschien is het een idee om all het stof uit je pc te blazen en dan weer even testen.

Het stof kan er voor zorgen dat de computer net dat tikje te warm word.

Ja dit weekend word de pc schoongemaakt en komt er een extra fentilator in.Ik hoop dat het daar aan ligt.Heb denet nog is een x een virus scan gedraaid maar niks gevonden en heb nu al 2 uur geen last meer gehad van vastlopers dus het lijkt echt of het soms net te warm word ofzo want het is echt om de paar uur dat hij vast staat en ik het blauwe scherm krijg.En anders is het misschien toch iets met het ram geheugen maar lijkt me sterk want hoe kan ik anders een paar uur zonder problemen achter me pc zitten :confused:

Maja bedankt voor de tip :thumb:

Heb je soms nieuwe hardware geïnstalleerd voor je dit BSOD kreeg? Zo ja, verwijder deze even en kijk nog eens. Meestal is deze fout een hardware incomptabiliteits fout.(wat een woord)

Nou maand geleden heb ik wel nieuwe videokaart en moederbord in me pc gezet maja heb 3 weken lang zonder problemen kunnen gamen enzo..Alleen waren er wel wat problemen met de bios enzo die hele tijd zijn instellingen kwijt was maja mijn pa heb er toen wat aan verandert en toen was dat weg..maar misschien is er door dat dit probleem weer gekomen :confused: Vraag wel of mijn pa het moederbord opnieuw wil instaleren misschien is dat het probleem want de warmte kan gewoon niet want hij blijft netjes op tempratuur en waarom zou k 3 weken geen last hebben en nu oppeens wel door de tempratuur?Lijkt me sterkt dat me pc oppeens warmer word dan eerst :p

Ik heb met spybot me pc gescant en die had toch nog wat virussen gevonden dus dacht dat me pc nu wel schoon zou zijn..Nou heb weer paar uur kunnen gamen zonder problemen maar kreeg oppeens weer het blauwe scherm..Nou me pc weer gescant met spybot en toen vond hij weer wat troep...

Weet me ff geen raad meer met me pc :confused: Toch maar is me pc extra late koelen misschien lag het gedeeltelijk aan dat virus en aan slechte koeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan