Jeffrey007
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2008
Sinds vorige week heb ik het probleem dat mijn pc regelmatig vast staat en dat ik het bekende blauwe scherm krijg met de code 0x0000008E (0xcoooooo5,0xf7A5c3dc,0xba07abc0,0x0000000) Ik heb op internet al proberen te zoeken voor een oplossing maar hieruit kan ik alleen ondervinden dat het of door kapot geheugen komt,of een virus,of me pc word te warm.Het geheugen lijkt me sterk want ik krijg het blauwe scherm pas na vaak 3/4 uur gewoon internetten behalve als ik ga gamen dan krijg ik het al na 10 min.Ik heb me pc volledig gescant op virussen en er zat idd een virus op mijn pc..Deze heb ik verwijdert maar de volgende dag kreeg ik na 3 uur weer het blauwe scherm.Ik heb zo`n gevoel dat het aan de warmte ligt want bij gewoon internetten en msnen staat me pc pas na enkele uren vast maar bij gamen al na een paar minuten.
Alleen fanspeed geeft normale tempraturen aan.De videokaart blijft rond de 45 graden alleen onder het gamen wil die nog weleens naar de 80 gaan.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want ben echt radeloos wat het probleem kan zijn.Misschien maar even een oude reload op me pc zetten zodat me pc nog leeg is want misschien heeft het virus me pc aangetast want heb er pas sinds vorige week last van en daarvoor nooit terwijl ik elke dag COD 4 speelde zonder ook maar een probleem.
Alvast bedankt :thumb:
Alleen fanspeed geeft normale tempraturen aan.De videokaart blijft rond de 45 graden alleen onder het gamen wil die nog weleens naar de 80 gaan.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want ben echt radeloos wat het probleem kan zijn.Misschien maar even een oude reload op me pc zetten zodat me pc nog leeg is want misschien heeft het virus me pc aangetast want heb er pas sinds vorige week last van en daarvoor nooit terwijl ik elke dag COD 4 speelde zonder ook maar een probleem.
Alvast bedankt :thumb: