code 39 kan ik niet oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevo86

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Ik krijg als foutmelding "windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigt of het ontbreekt. code 39)". Dit heb ik al geprobeerd

CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

Nu weet ik het toch ook niet meer ze:(

:rolleyes: verwijder de speler eens echt uit apperaten beheer herstart dan je pc.
zie of het probleem opgelost is.

Of de controller waar die cd/dvd aanhangt eerst de installatie ongedaan van maken, rebooten, de controller laten installeren en nogmaals rebooten.

lukt ook niet het is altijd bij dat dat ik die foutmelding krijg

Welk OS gebruik je?

De chipsetdrivers herinstalleren is nog te proberen.

Welk OS gebruik je?

De chipsetdrivers herinstalleren is nog te proberen.
windows xp home

gast gast eeeeeeeeeeh merci ik heb men chipset drivers geüpdated en da werkt hier allemaal

Laatst bewerkt:
windows xp home

gast gast eeeeeeeeeeh merci ik heb men chipset drivers geüpdated en da werkt hier allemaal

ey

ik heb dus zelfde soort probleem dat hij mijn dvd niet meer kan vinden
ik heb dat regedit al geprobeerd enzo maar dat helpt niet, en aangezien ik niet zo handig ben als jullie snap ik niet hoe je die chipset drivers kan update :)

Welkom Gert09,

Uit onze voorwaarden die je hebt gelezen tijdens het registeren haal ik 1 regel naar voren:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Graag zelf een vraag aanmaken over je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan