Code naar PHP verzenden, volgpagina is HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je header() onderaan gaat plaatsen krijg je geheid foutmeldingen... ("Headers already sent ...") Ga je dit oplossen met output buffering dan wordt de rest er boven nog steeds niet uitgevoerd.

Dan kun je beter gebruik maken van de HTML variant eerder genoemd door compudoc
HTML:
<meta http-equiv="refresh" content="3;URL=index.php" />
Dit bericht verdwijnt na 3 seconden, klik <a href="index.php">hier</a> wanneer u niet automatisch wordt doorgestuurd.

Vooral het laatste gedeelte is redelijk belangrijk aangezien een gebruiker in zijn browser in kan stellen om geen meta-refreshes toe te laten.

Hmm, dat is niet echt wat ik bedoel. Dat van header vind ik goed, zijn die foutmeldingen dan niet weg te werken?

Een foutmelding wordt niet voor niets weergegeven.

Ik weet niet wat je met "signaal" allemaal bedoelt maar als je dan iets uit wilt voeren zonder dat het output geeft dan kun je dat gewoon boven inhoud van bestand.php zetten zoals Compudoc al met comments heeft aangegeven.

PHP:
if(isset($_POST['submit'])) { 

// hier alles uitvoeren wat er uitgevoerd moet worden. 
  $a = 10;
  // doorlinken 
  header('Location: http://www.domein.nl/'.$_POST['submit'].'.html'); 

// alles wat hieronder staat niet meer laden 
  exit; 

}

Ik ken iemand en die heeft een script gemaakt, om iets te starten op linux. Nou mag ik mijn eigen layout maken maar hij wil mij niet het PHP script laten zien. Dus moet hij er iets bijplaatsen zodat het naar mijn pagina wordt doorgelinkt. Maar toch wordt het programma gestart op linux. Het moet niet met Metafresh dinges. Dat kan een persoon uitschakelen. Het liefst iets wat een persoon niet kan uitschakelen.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is :)

Het probleem is dus eigenlijk dat ik de code niet kan zien, en er doorgelinkt moet worden naar een confirm pagina nadat het script uitgevoerd is.

Laatst bewerkt:
Dan hoef je alleen maar een action in te stellen... Al het andere heeft helemaal geen zin aangezien jouw PHP script geen toegang krijgt tot functies en variabelen op die andere server.

Dus je moet een formulier maken welke variabelen mee geeft die het script op de andere server kan begrijpen...

Doorsturen naar een site kun jij dus ook niet regelen tenzij je daar een $_POST-variabele voor aanmaakt en zorgt dat op de pagina van die kerel een header aanwezig is.

Het script moet dus op zijn server staan om dat programma te starten en jij moet daar via een formulier variabelen naar toe kunnen sturen die vervolgens worden verwerkt.

Het script komt op dezelfde server, ik heb het al werkend. Maar als ik op de knop start duw. Dan wordt het programma gestart, maar ik krijg de layout van zijn pagina. Deze wil ik niet dus moet het doorgelinkt worden naar een andere pagina, het komt allemaal op dezelfde server.

Zet hier dan even neer wat je nu hebt dan kunnen wij daar ook aan werken.

Het script komt op dezelfde server, ik heb het al werkend. Maar als ik op de knop start duw. Dan wordt het programma gestart, maar ik krijg de layout van zijn pagina.

Dat bedoel ik.

Helaas kan ik zelf niet bij het script, anders had ik de layout er wel omheen gebouwd.
Ik kan hem vragen om een paar regeltjes erbij te zetten, zodat het wordt doorgelinkt. Maar meer niet. Hij heeft er zelf maanden over gedaan om het te scripten en geeft het niet aan mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan