Code Office 2007 Home and Student

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy1993

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
Hallo allemaal...
kheb op een nieuwe pc office 2007home and student staan, maar heb een klein probleempje....
je moet een code invullen die je op internet op moet zoeken, om de software te activeren. dat heb ik gedaan, en de code was goed, maar je kan helemaal niets doen met Office, (je kunt m alleen maar sluiten:mad:)

Maar ik had dus de vraag of iemand hier een oplossing voor heeft, of dat iemand een andere activeringscode heeft.

Laatst bewerkt:
"je moet een code invullen die je op internet op moet zoeken, om de software te activeren."

Hier heb ik nog nooit van gehoord. Hoe kom je aan die pc en hoe kom je aan het office pakket?
Bij mij staat de code van office gewoon op de verpakking

Gewoon bij ITs gekocht. k heb geen officieel office home and Student, maar een proefversie van 2 maanden. maar k heb nu ff snel office nodig dus k wou die proefversie ff gebruiken.

op die Pc stond het al voorgeinstalleerd.

Inderdaad, zodra je hem van internet af haalt is hij niet legaal.

Wij gaan je verder niet helpen aan een serial.

Je hebt dus op een legale probeer versie een illigale volledige versie gebruikt en nu zegt office dat is dom en zoek het maar uit.

ja maar hij het is gewoon een proefversie, dus die is toch gewoon legaal!!!!!!!!
Hij stond er gewoon op en je moet m alleen nog activeren. Je hebt dan niet gelijk de complete office, maar dat is logisch omdat dat inderdaad niet legaal is.
Maar het lijkt opzich logisch dat een proefversie legaal is, of zie ik dat nou verkeerd???

ik heb helemaal geen illegale volledige versie gebruikt, maar probeer de proefversie te activeren!!!!!!!

Laatst bewerkt:
De proefversie is inderdaad legaal maar wil je hem blijven gebruiken dan moet je betalen voor een code bij Microsoft!!
Die mag je niet zomaar gratis van internet afhalen.

Nou, maar als de proefversie legaal is, waaron kan ik m dan niet gewoon gebruiken?

Waarschijnlijk omdat de proef periode van twee maanden voorbij is !!

Hierna moet je betalen om hem te activeren !!

Dat klopt dan niet inderdaad.
Wellicht is hij eerder aan geweest in de winkel en dan gaan de twee maanden lopen.
Ik zou het anders ook niet weten.

Ik zou als ik jou was eventjes naar die bewuste winkel van IT's gaan en het even voorleggen.

Ik heb ook die probeerversie van windows office.

Ga naar: start: alle programma's: Microsoft office: dan krijg je een keuze menu, klik op: Microsoft activerings assistent: Je krijgt dan een scherm, waarin je kunt klikken op een link, en dan krijg je het code nummer. Verder wijst het zich vanzelf. Schrijf het nummer even op, misschien vraagt een ander programma van Microsoft office het weer om het the kunnen openen. succes.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook die probeerversie van windows office.

Ga naar: start: alle programma's: Microsoft office: dan krijg je een keuze menu, klik op: Microsoft activerings assistent: Je krijgt dan een scherm, waarin je kunt klikken op een link, en dan krijg je het code nummer. Verder wijst het zich vanzelf. Schrijf het nummer even op, misschien vraagt een ander programma van Microsoft office het weer om het the kunnen openen. succes.

Oke, ik zal het proberen! bedankt:thumb:

Blijft alleen twee maanden geldig als je een proef versie hebt. Daarna zal je toch moeten betalen.

Ja, maar dan kan je dus kiezen of je wilt betalen, of niet.
Er is ook nog open office, die is gratis. :-)

Open Office is ook een optie ja.
Ben er zelf niet kapot van maar ik weet dat vele mensen het gebruiken en het gaat prima samen met MS Office !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan