• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Code onzichtbaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Goedemiddag,

Is het mogelijk om de inhoud van een macro zoals rechts op het scherm te zien is nadat ik met Alt+F11 dit geopend heb, onzichtbaar te maken voor anderen ?
Ik heb geprobeerd via Extra, Eigenschappen van VBA project..., Beveiliging, aanvinken Projectvenster en invoer paswoord dit voor elkaar te krijgen, maar dan worden alleen de projecteigenschappen linksonder in het scherm grijs. Dit is niet de bedoeling. Ik wil de feitelijke inhoud van de macro onzichtbaar maken voor anderen.

Benieuwd naar jullie reacties.

Gr.
Eric

Beste Evelthoven,

Als je het project beveiligd hebt, sluit dan eens het bestand, open het opnieuw en ga dan eens naar VBA.
Als het goed is moet je dan een wachtwoord invullen en zie je niets. Heb je op het tabblad Beveiliging het vierkantje bij 'Project vergrendelen voor weergave' aangevinkt?

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan