Code uit exe bestand halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,
Ik ben plosteling al mijn bestanden kwijt geraakt op mijn pc, en er stond veel programmeer werk op, ik heb een backup alleen de WHS wil niet echt meewerken. dus ik wou vragen, of iemand die dit kon doen (van exe naar VB2010) mij een mailtje kan sturen, ik wil het project heel graag verder upgraden.

Bedankt,
Tim

Ik kan je wel proberen te helpen, maar er komt sowieso geen helemaal werkende code uit... Je zal het dan alsnog verder moeten repareren, wat vaak evenveel tijd kost als het opnieuw bouwen.

Verder wil ik ook wel iets ervan weten (wat alleen in de code voorkomt) waardoor ik kan weten dat het echt jouw code is. Het is namelijk niet legaal om codes te kraken waarvan je het recht niet hebt om ze te kraken.

Je kan me een mailtje sturen of gewoon hier de bestanden uploaden, zolang je maar goed naar het bovenstaande kijkt.

MartinJM

ik zal er eentje proberen, bedankt

Ik krijg een native code, kan ik ook zeg maar de code terug krijgen zoals het in mijn project staat?

Nee. In een exe staat alles in echte code en dat wordt zo goed als mogelijke terugvertaald. Het origineel is weg.

Ron

Ik kan je wel proberen te helpen, maar er komt sowieso geen helemaal werkende code uit... Je zal het dan alsnog verder moeten repareren, wat vaak evenveel tijd kost als het opnieuw bouwen.

Verder wil ik ook wel iets ervan weten (wat alleen in de code voorkomt) waardoor ik kan weten dat het echt jouw code is. Het is namelijk niet legaal om codes te kraken waarvan je het recht niet hebt om ze te kraken.

Je kan me een mailtje sturen of gewoon hier de bestanden uploaden, zolang je maar goed naar het bovenstaande kijkt.

MartinJM

Hier zijn de bestanden (in dropbox map) https://www.dropbox.com/sh/3r5r9vsmbnc500s/foyQUHX3HY
In de code staat een sub: updatecheck123, updatecheck en hier kijkt het programmatje naar als hij een update check doet: https://dl.dropbox.com/u/52506173/Watercalculator Tool update.txt

Bedankt,
Tim
en het maakt niet uit dat het net zo veel tijd kost als het opnieuw opbouwen, omdat hij niet werkt. Ik kan namelijk het grootste deel van de code niet meer herinderen :(

En dat kan ik niet meer terug krijgen?

Ik kan een groot deel voor je terug (proberen) te halen. Het is geen gegarandeerd succes, maar het maakt het wel weer makkelijker. Ik ga nu voor je aan de slag.

MartinJM

PS: Moeten ze allebei?

[edit]

Ik ben ermee klaar. De code zal niet zomaar gebruikt kunnen worden omdat er tamelijk veel errors komen vergeleken met een normaal project (102 & 67)... Ik heb nog 1 vraagje voor je: Naar welk email-adres worden bugs gestuurd als ze met het programma worden verzonden? Als je die vraag goed beantwoord stuur ik het je naar dat email adres.

Het werkt nog wel om te kijken hoe je het ook al weer had gedaan. De layout zal je wel weer helemaal opnieuw moeten bouwen... Dat werkt namelijk nooit :confused:
[/edit]

Laatst bewerkt:
Alles wordt verstuurd naar: WaterSystemInc.BugReports"at"gmail.com, als het kan allebei. Heel erg bedankt!!!

Laatst bewerkt:
@MartinJM heel erg bedankt.
Ik zal de error's er uit proberen te halen!

Tim

Ik denk dat het sneller is om opnieuw te beginnen en dan korte stukjes te kopiëren en daar de fouten uit te halen.. Want je zal zien dat als je 1 error oplost, dan vaak weer een 2e error erbij geeft. Ik heb ook eens gehad dat ik merkte dat ik op het maximum aantal errors zat. Dus dan staat er bijvoorbeeld 200 errors (ik weet niet meer hoe veel), maar dan zijn het er eigenlijk 500....

Maar succes!

MartinJM

Oke dat zal ik doen, ik denk dat ik het gewoon ga redisignen en dan de goede code bij de goede knoppen plak, de hoofdcode is nog in takt, alleen er zijn geen buttons en textboxen meer

Ja, zo ongeveer... Er zullen nog wel behoorlijk wat verkeerde lijntjes tussen zitten die niet werken, dus dat zal je ook nog moeten vervangen.

De layout werkt (volgens mij) ook gewoon niet meer omdat de code voor de layout ook niet helemaal goed terug gehaald kan worden. Dan geeft de designer vervolgens errors.

MartinJM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan