code usb stick copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hey,

Bestaat er een code (liefst in vbs of bat) die, vanals je en usb stick,mp3-speler of elk verwisselbaar medium plaatst, zichzelf naar die locatie kopieerd ?

mvg,
dukkie3110

Dus als ik het goed begrijp wil je de inhoud van een stick naar de harde schijf kopiëren? Zo ja: als je een .bat bestand maakt met een xcopy opdracht, dan kun je dat bestand naar de stick kopiëren en dan dat bestand uitvoeren. Een voorbeeld:
Code:
md c:\stick
xcopy * c:\stick /E /Y
pause
(pause opdracht heb ik neergezet zodat je de output kunt zien, anders verdwijnt het zwarte venster meteen weer)

Dus als ik het goed begrijp wil je de inhoud van een stick naar de harde schijf kopiëren? Zo ja: als je een .bat bestand maakt met een xcopy opdracht, dan kun je dat bestand naar de stick kopiëren en dan dat bestand uitvoeren. Een voorbeeld:
Code:
md c:\stick
xcopy * c:\stick /E /Y
pause
(pause opdracht heb ik neergezet zodat je de output kunt zien, anders verdwijnt het zwarte venster meteen weer)

Hey,

nee, het was de bedoeling dat een bestand op de computer ( dat opstart bij aanmelding) zichzelf kopieerd naar alle verwisselbare media, overwrite=enabled...

Dat is voor zover ik weet niet mogelijk (het zou bovendien een enorm gevaar opleveren voor gebruikers omdat trojans dan makkelijk verspreid zouden kunnen worden)

Dat is voor zover ik weet niet mogelijk (het zou bovendien een enorm gevaar opleveren voor gebruikers omdat trojans dan makkelijk verspreid zouden kunnen worden)

Is er dan een mogelijkheid dat het programma scant naar verwisselbare media en zichzelf dan naar elke letter (c: (lokaal station) en o: of zo) kopieerd ? of moet het altijd zo van :
copy a:
copy b:
copy c:

...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan