Na heel wat geknoei gisteren met Teams om een workshop te volgen (en na een uur niet gelukt en afgehaakt) moet ik nu blijkbaar terug aanmelden bij browser Edge.
Als ik dat doe verschijnt een venster met de tekst:
"Aangezien u toegang wil krijgen tot gevoelige gegevens, ontvangt u een code op *********@hotmail.com om uw identiteit te controleren."
Na een druk op de knop "Code verzenden" gebeurt er niets. Er komt nooit een code toe op dit mailadres, ook niet in de mappen met ongewenste mail. Gisteren ben ik na een tiental pogingen gestopt omdat ik "teveel codes had opgevraagd. Ik moest het morgen opnieuw proberen". Maar vandaag nog steeds geen mail met code.
Er is geen andere manier om aan te melden. Niet via SMS. Niet via Authenticator. Niet via een alternatief herstel mailadres.
En om de supportpagina's van Microsoft te begrijpen moet je toch enkele masterdiploma's informatica op zak hebben ;-)
Maar gelukkig is er Helpmij.nl waar ik al eerder begrijpbare antwoorden heb gekregen. Iemand die weet hoe ik hier uit geraak?
Als ik dat doe verschijnt een venster met de tekst:
"Aangezien u toegang wil krijgen tot gevoelige gegevens, ontvangt u een code op *********@hotmail.com om uw identiteit te controleren."
Na een druk op de knop "Code verzenden" gebeurt er niets. Er komt nooit een code toe op dit mailadres, ook niet in de mappen met ongewenste mail. Gisteren ben ik na een tiental pogingen gestopt omdat ik "teveel codes had opgevraagd. Ik moest het morgen opnieuw proberen". Maar vandaag nog steeds geen mail met code.
Er is geen andere manier om aan te melden. Niet via SMS. Niet via Authenticator. Niet via een alternatief herstel mailadres.
En om de supportpagina's van Microsoft te begrijpen moet je toch enkele masterdiploma's informatica op zak hebben ;-)
Maar gelukkig is er Helpmij.nl waar ik al eerder begrijpbare antwoorden heb gekregen. Iemand die weet hoe ik hier uit geraak?