Code zoekmachine ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxiprint

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
6
Hallo,

Ik hoor dat ik best een code invoeg in mijn webpage zodat je webpage sneller zou terug gevonden worden via zoekrobots.

Kan iemand deze code posten ?

Moet ik die code op iedere pagina invoegen of moet dit enkel op de index pagina ?

Tips zijn welkom.

Dank bij voorbaat, Mario
 
Als je trefwoorden bedoeld zou je deze code moeten toevoegen aan de index pagina.
HTML:
<meta name="keywords" content="trefwoord1 , trefwoord2 , trefwoord3">
Vervang trefwoord 1 tot en met 3 door woorden die betrekking hebben voor jouw website.
Je kunt eventueel honderden trefwoorden invullen als je wilt.
 
OK tnx voor de snelle reactie.

Dat is inderdaad wat ik zoek.
Als ik uw antwoord goed begrijp is het enkel nodig " de ganse lijst " in de index page te vermelden.

Wij doen bv drukwerk. Als wij een pagina maken over naamkaartjes, is het daar bv nodig om daar naamkaartjes of visitekaartjes te vermelden of zeg je "nee" enkel toevoegen in de index pagina ?

Dank bij voorbaat.

Mario
 
Het is aan jouw met welke zoekwoorden jouw website gevonden mag worden.

Nogmaals een voorbeeldje

HTML:
<meta name="keywords" content="naamkaart , naamkaartjes , naamkaarten , visitekaart , visitekaartjes , visitekaarten , de naam van jouw bedrijf , drukwerk ">

Via deze manier kan je veel zoekwoorden toevoegen aan de index pagina die niet zichtbaar zijn op de website maar die wel door bijvoorbeeld Google geindexeerd worden.
Maar verstandig is wel om woorden te gebruiken die iets met de website te maken hebben.
Anders krijg je vreemde dingen dat iemand bier intikt in Google en komt op een visitekaartjes website.
 
Zoekwoorden dienen
IN de pagina en IN de matatags voor te komen.
Dus iedere pagina eigen zoekwoorden.

Het helpt door een h te gebruiken.
Dus <h2>Naamkaartjes</h2>
als header van je informatietekst.
Heb je een plaatje als voorbeeld: benut dan de alt
alt="naamkaartjes"
bij het plaatje.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan