code

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
343
kan ik mijn code van xp ergens terug lezen want ik ben em kwijt en als ik dan opnieuw wil installen wordt het lastig
 
is dat niet het nummer dat staat in configuratiescherm>systeem.
 
Nee maikel dat is een ander nummer.
 
Mij wordt nu gevraagd om opnieuw te registreren .
wil ik wel
Maar hij vind de netwerkverbindingen niet omdat die vraag komt voordat ie in het geheel is opgestart
Kan ik ergens bij MS opnieuw registreren?
 
Deze vraag kun je overslaan en gewoon verder gaan.
Als alles is afgelopen dan kun je als nog registreren.
Alhoewel dat niet nodig is, activeren wel maar dat zie je vanzelf wel.
 
sorry
Ik bedoelde activeren
Heb net aan de tel gehangen pffffffffffff
Is er geen handiger manier
Volgens die aardige dame met giegel duits accent niet maar jullie weten het misschien wel?
 
Is het nu dan wel geactiveerd of moet dat nog.
dit kun je ook na de volledige installatie hoor.
 
ja hij was al geactiveerd maar ik had iets veranderd en moest het opnieuw doen.
Dat is het juist moet dat nu ieder keer zo omslachtig als ik iets verander:mad:
 
als het niet al te grote veranderingen zijn dan is het niet nodig.
En als je een internet verbinding hebt dan kan het sneller.
 
het waren geen grote veranderingen maar toch moest het van XP
Maar zoals ik al eerder zei hij kan op het moment van vragen geen netwerk verbinding maken omdat ie nog niet helemaal is opgestart.
daarom moest het via tel en dat is pffffffffffff.
Als het sneller kan via de site hoor ik et graag ik kan et niet vinden:eek: :evil:
 
Op het momet dat er gevraagd wordt om te activeren, negeer jij dat.
je gaat verder met de installatie.
Als de installatie gereed is dan kun je ook gaan activeren.
Als je dat niet doet dan komt er vanzelf wel een melding dat je moet activeren anders stopt xp ermee.
 
ik had al weken xp draaien maar ik heb iets aan de hardware veranderd vandaar die melding.
En iedere keer als ik dan opstart kreeg ik die melding nu heb ik tel geactiveerd om dat via internet niet ging (door de hiervoor beschreven redenen)
Ik wil het alleen online doen na het opstarten maar hoe
 
Uit de help van XP Home.

Windows via het Internet activerenDe wizard Windows-productactivering kunt u vinden in de Systeemwerkset. U opent een Systeemwerkset-item als volgt: klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op het gewenste pictogram., klik vervolgens op Windows activeren.
Volg verder de activeringsinstructies op uw scherm.
Opmerkingen

U kunt de wizard voor het activeren van Windows ook openen door te klikken op Start en Uitvoeren en vervolgens de opdracht oobe/msoobe /a te typen.
U kunt uw exemplaar van Windows activeren (of activeren en registeren) via een Internet-verbinding. U moet het product binnen 30 dagen na de installatie activeren.
Als u Windows nu niet activeert, krijgt u de komende 30 dagen herhaaldelijk een herinnering. Nadat deze tijd verstreken is, wordt u gevraagd Windows te activeren om het product te kunnen blijven gebruiken.
U kunt Windows XP op elk gewenst moment activeren door te klikken op het pictogram Windows activeren op de taakbalk. Nadat u Windows XP hebt geactiveerd, verdwijnt dit pictogram automatisch van de taakbalk.
Als u geen Internet-aansluiting hebt maar wel een modem, klik dan hier.
Als u geen Internet-aansluiting of modem hebt, klik dan hier voor informatie over het opnemen van telefonisch contact met een medewerker van de klantenservice
 
Ik schaam mij diep heeeeel diep dat ik dit niet heb kunnen vinden:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:


tnx:thumb:
ik ga dit ff knippen en plakken en opslaan in word:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan