Codec waar te vinden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Berichten
95
als ik bepaalde videobeelden wil afspelenmet mediaplayer dan vraagt hij om een codec maar als ik die dan download krijg ik altijd een trojan mee hoe kan dat
 
Zou nu met de installatie van K-Lite ook opgelost moeten zijn...

Wat voor filmpjes zijn het (filename)
 
ok hij kon hem installeren maar kreeg direct de waarschuwing weer van een rojan zzb of zo iets hoe kan dat
 
Ik heb je titel maar iets aangepast.
klein vraagje is zo.........:(
 
nee elke keer als ik videofimpje aanklik krijg ik tezien codec is missing klik hier om hem te isntalleren als ikd at doe dan zie ik direct van die trojan zdlod of zoiets en stopt direct
 
ook als je die codec van internet haalt? en niet via media player?
 
ja heb hem al eens gedownload via internet maar kreeg ton alleen maar heel veel spyware binnen en die trojan
 
ik heb adaware er al op staan
maar als ikd na die binne heb gehaal ddoet hij hetnog nie is heel erg raar dit
 
welke virusscanner heb je? miss moet je cookies leegmaken in explo(d)(r)er virussen plaatsten graag cookies om je snel terug te kunnen vinden als het niet werkt moet je dat ff in verkenner doen
 
ik heb norton en kan helaas me cookies niet uitzetten omdat ik op sites zit die cookiesnodig heeft
 
je hoeft ze niet uit te zette als je ze maar verwijdert
 
Op welke site zie je die mediaplayer en wordt je gezegd dat je iets moet downloaden om het filmpje te kunnen zien? Hoor je bij de player wel geluiden? Geef eens een link.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan