Codename: Panzers demo start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Hi,

Zie geen mogelijkheid Codename: Panzers demo op te starten. In zoverre dat ik wel in het scherm kom waar alles beweegt en doet doch de knop mainmenu is niet te openen.

THX

Voldoet je systeem aan de eisen? Heb je de nieuwste DirectX en de nieuwste drivers voor je videokaart?

Tja, als je op zn knoppie van systeem drukt zie je dat ie een P 4 1,8 GHZ heeft en ik denk dat dat wel genoeg is...

Alleen die videokaart is niet zo heel snel (GF3TI), maar zou het wel moeten doen.

Allereerst nieuwste drivers downloaden van www.nvidia.com, dan de nieuwste directX halen (versie 9.0 C) van www.microsoft.com

//edit: Grote fout, had op het knoppie systeem van megabit gedrukt... :confused: :o

Geplaatst door T._de_vries
//edit: Grote fout, had op het knoppie systeem van megabit gedrukt... :confused: :o [/B]

Ik dacht al, dat lijkt ******* veel op mijn eigen systeem:D :8-0:. En ach ik game eigenlijk nooit meer.....

Heb de kaart bijgewerkt en had al DirectX, Panzer doet nog niets. Videokaart is 128 mb, dus wel snel genoeg.
Geen man overboord. Heb Panzer elite geladen ( is zelfs beter) en die doet het wel naar behoren.
In ieder geval bedankt voor het advies. Het had allemaal gekunt, met die kaart ed.

Bedankt

Geplaatst door hoep

de videokaart is 128 mb is genoeg maar dan hoeft hij het nog niet te doen. 128 mb is genoeg maar je kaart moet ook snel zijn en het moet direct x 9 ondersteunen.

Ik niet dat er kaarten met 32mb zijn die sneller zijn dan één met 128mb.

[edit] En er staat trouwens ook niet bij hoe snel de videokaart dan zou moeten zijn....[/edit]

Laatst bewerkt:
[melig] Ik niet ook... :D :D :D [/melig]

P.S. sorry voor mijn vage gedrag vandaag...

//edit: 999'ste post op dit forum, dus mag wel eens een melige zijn... :D

Geplaatst door laagvlieger
Heb Panzer elite geladen ( is zelfs beter) en die doet het wel naar behoren. [/B]

Dus we hoeven niet meer naar een oplossing te zoeken?

@T._de_vries: Je bent wel weer lekker bezig hè? Eerst de verkeerde systeemknop en dat melige gedoe ;). Nog 1 postje en je hebt er duizend:thumb:.

@T._de_vries: Je bent wel weer lekker bezig hè? Eerst de verkeerde systeemknop en dat melige gedoe . Nog 1 postje en je hebt er duizend.

laat maar komen dan is er weer een mega senior bij:)
gefeliciteerd:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan