Codename Phanzers Phase One - cd 3 kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

batch

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Hallo,

Ik heb een probleem met cd 3 van het Spel Codename Phanzers Phase One
de CD is kapot (er zit een barst in) ik kan hem met Windows verkenner ook niet meer berijken maar op een andere pc waar ik het spel al geinstaleerd heb kan ik cd 3 gewoon gebruiken tijdens het instaleren van het spel vraagt hij na een tijdje om cd 3 (natuurlijk eerst cd 2) ik doe die erin en klik op OK na 20 sec zegt hij dat het station niet gereed is weet iemand waar ik de bestanden van CD 3 kan downloaden zodat ik ze op mijn computer kan opslaan want als de setup om een andere cd vraagt kan ik ook een andere locatie opgeven

Please help me!

moet ik ze mailen?
zo ja, kan dat:
Please do not call or write our company headquarters regarding any support-related issues, as we cannot answer any technical questions there.

Ze hebben het een beetje raar neergezet inderdaad, maar wat ze bedoelen te zeggen is dat je liefst hebben dat je contact opneemt via het gelinkte formulier (wat dan wordt doorgeleid naar de support afdeling) en niet gaat bellen / schrijven naar het hoofdkwartier van het bedrijf :)

snap er niks van als ik op die link die onder de tekst staat klik moet ik eerst inloggen of een account aanmaken wil ik dat doen dan staat er dat als je niet in Noord-Amerika woont dat je dan naar http://www.cdv-games.de/ moet en die site is Duits daar heb ik niks aan want ik kan niet Duits en om nou Google te gaan gebruiken om dat te vertalen is ook niks

Het contactformulier van CDV Duitsland vind je hier. Deze kan je gewoon in het Engels invullen, dan antwoorden ze ook wel in het Engels (zo niet dan kan ik nog wel weer helpen).

Dit zijn de velden:
  • Voornaam
  • Achternaam
  • Naam van het spel
  • Platform
  • Waar is het spel gekocht
  • Beschrijving van het probleem ("Beschrijf het probleem zo uitvoerig mogelijk. Wat heeft u al geprobeerd om het probleem zelf op te lossen? Krijgt u een foutmelding?")
  • Alleen voor PC-spellen ("Voor het analyseren van het probleem hebben we een aantal gegevens over uw PC nodig. Kopieert u alstublieft de inhoud van uw dxdiag-tekstbestand naar het veld hiernaast.")

Dat laatste kan je vinden via Start > Uitvoeren > dxdiag > "Alle gegevens opslaan..." (wanneer 'ie klaar is met laden).

oke ik heb de vragenlijst ingevuld en is die dxdiag.txt altijd zo groot?

bij de vragenlijst stond ook dat ik binnen 24 uur een berichtje terug zou moeten krijgen en dat ik anders het e-mail adres verkeerd heb ingevuld. Ik wacht er al een hele tijd op maar geen mail is dit niet een beetje raar want ik weet voor 99,9% zeker dat ik het goed heb ingevuld. wat gaat er fout?

Laatst bewerkt:
Nog steeds geen antwoord gehad? Heb je het nog een keertje geprobeerd? Anders kan je allicht een direct mailtje aan mail@cdv.de sturen; meld dan even dat je het formulier hebt gebruikt (met nogmaals even je gegevens) en dat je verwachtte binnen 24u antwoord te krijgen maar dat nog niet hebt gehad.

ik heb een mail gekregen waar in staat dat ik binnenkort een persoonlijk getypt bericht van één van hun medewerkers krijg :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan