Code's om de proxy aan of uit te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleave

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2007
Hallo mede scripters,

Ik ben momenteel bezig met een simpel programma dat een proxy met 1 druk op de knop aan of uit doet.

Het is nodig omdat wij hier op de opleiding een proxy gebruiken en wij een beetje zat worden van het instellen in Internet explorer EN in Firefox

Een van mijn mede-studenten had het over een code waarmee je je proxy in internet Explorer aan kon doen en uit kon doen (als deze al in is gesteld) Ik ben dus benieuwd of dit waar is en zo ja wat deze code (in vbs )is

Wat vraag ik dus...

Ik zoek een code om de proxy in internet explorer aan te doen (deze is al ingesteld maar uitgezet)
Ik zoek ook een code om hem weer uit te doen.
Ik zoek een code om dit in Firefox te doen (deze is ook vooraf al ingesteld)
En dus ook een om dit in Firefox uit te doen

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen

Mvg,
Ward

Heb je al via Google gezocht ? Vraag zal vast wel eerder voorbij zijn gekomen. :)

Ik heb al een beetje lopen zoeken maar niet echt kunnen vinden wat ik zoek of werkt.
Ik ben nog maar net begonnen met vbs dus aan veel voorbeelden en uitleg heb ik niets omdat is het simpelweg nog niet snap.

Momenteel ben ik voor school met wat andere programma's bezig en dus zou het wel fijn zijn als een van jullie deze code(s) zo even kon opratellen. (zou handig zijn :D)

Mvg,

Sleave

Ik vraag me af waarom je uberhaubt 'zelf' iets wilt maken als je geen ervaring heb en er voldoende programma's zijn die de taken die je noemt kunnen vervullen ?

Teach a man how to crack and he'll never be hungry again is toch je motto??

Nou ik kan al diverse webdesign talen en dit wil ik nu leren als ik dus zelf iets maak leer ik er ook nog iets van. Ook al is het misschien beetje hoog gegrepen maar dat is dan omdat ik het toevallig nodig heb en het niet z'n ingewikkeld programma is (denk ik)

Teach a man how to crack and he'll never be hungry again is toch je motto??

Het is maar de vraag hoeveel je er nu werkelijk van zou leren, denk ik. En daarbij is het leren werken met Google ook iets waarmee je nooit meer honger hoeft te hebben ;)

(aangezien ik dit zelf nog nooit heb willen doen, weet ik zo dus niet meteen de oplossing uit m'n mouw te schudden. En verder voel ik weinig behoefte om er tijd in te stoppen, ik heb het al druk zat.)

Nou ik kan al diverse webdesign talen en dit wil ik nu leren als ik dus zelf iets maak leer ik er ook nog iets van. Ook al is het misschien beetje hoog gegrepen maar dat is dan omdat ik het toevallig nodig heb en het niet z'n ingewikkeld programma is (denk ik)

Er zijn verschillende manieren om het voor elkaar te krijgen, en je hebt gelijk dat het niet erg ingewikkeld hoeft te zijn(is uiteraard ook weer relatief). Maar via Google zal je vast wel wat kunnen vinden. (of zoekmachines voor code)

Al weet ik niet of dat met VBS gaat lukken. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan