Codes verkopen via paypal

Status
Niet open voor verdere reacties.

jollesnaas

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2013
Ik heb een script nodig dat elk persoon die een code koopt een unieke (vooraf ingesteld) geeft, de betaling moet via paypal. Het maakt niet uit op welke manier de klant de code krijgt. Ipv een script is een website die dat regelt ook goed!
Bedankt!
- Jolle

Code's verkopen via paypal

Ik wil (Unieke) code's verkopen voor een programma online via paypal, bestaat er een website die dat voor me kan regelen? Of kan iemand mij helpen (voor een kleine bedrag)?
Bedankt!

Wat is je budget?

Dus als ik het goed begrijp ga jij geld verdienen en moeten wij het werk doen. Klinkt als een commerciele opdracht. Doen we graag voor je, maar dan eerst maar eens praten over je budget, zoals PHP4u ook al aangeeft.

Zoals ook al bij de vorige vraag. Je stelt je vraag wel heel generiek. In de simpelste vorm genereer je uniek codes in bijv. Excel en mail je die aan de klant. Aan zoiets zou je kunnen denken als je een klein budget beschikbaar hebt.

Dus als ik het goed begrijp ga jij geld verdienen en moeten wij het werk doen. Klinkt als een commerciele opdracht. Doen we graag voor je, maar dan eerst maar eens praten over je budget, zoals PHP4u ook al aangeeft.

Eigenlijk wil ik gebruik maken van een website die dat voor mij kan regelen alleen zo'n website kan ik niet vinden, daarom vraag ik het hier. Als het echt niet mogelijk kan ik na gaan denken over een prijs. En aan wat voor prijs zat je dan te denken?

Laatst bewerkt:
Zoals ook al bij de vorige vraag. Je stelt je vraag wel heel generiek. In de simpelste vorm genereer je uniek codes in bijv. Excel en mail je die aan de klant. Aan zoiets zou je kunnen denken als je een klein budget beschikbaar hebt.

Ik wil het eigenlijk automatisch maken, Ik heb een VPS tot mijn beschikking als dat nodig is!

Je kan ook een betaalprovider gebruiken, bijvoorbeeld Mollie https://www.mollie.com/nl/
Voordeel: je hebt echte iDeal voor weinig geld. PayPal en Creditcard kan ook maar dit is wat duurder.
Nadeel: je hebt inschrijving kvk en zakelijke bankrekening nodig (als je dit al hebt is het geen nadeel).

Ze hebben kant-en-klare php die je kan gebruiken voor de betaling https://www.mollie.com/nl/ideal/

Suc6.

Wat heb je te besteden als je het wilt laten maken?

Als je dan ook nog even met ons deelt hoe je het hebt opgelost, dan hebben andere bezoekers er ook nog wat aan.

Een website klant moet het gevoel hebben dat hij/zij op een veilige en betrouwbare website zit. Klanten krijgen bij iDeal een veilig en herkenbaar gevoel waardoor de verkoop beter is. In Nederland wordt online 85% met iDeal afgerekend. Je verkoopt nog beter als je SSL (https) gebruikt. Bij sommige hosting providers kost dit 35 Euro per jaar. Bij PayPal zie ik een basistarief van 3,4% + € 0,35 per transactie. Voor iDeal betaal je € 0,29 per transactie zonder percentage,zonder abonnement. Al met al vind ik PayPal meer iets voor Marktplaats maar dat is persoonlijk :)

Als je een eigen VPS hebt, dan kan je SSL gratis installeren d.m.v. lets Encrypt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan