coffeecup software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jheroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
mensen
ik heb zojuist wat coffeecup software gedownload en onder andere iets van een paswoord wizard
weet iemand een plek waar er duidelijke uitleg in NL staat over het gebruik van deze programma's

bedankt!

Er bestaat ondertussen wel een coffeecup.nl, maar die zijn nog niet echt operationeel.

Uitleg in het NL is dus moeilijk. Wel heeft de coffeecup website een goede uitleg in het engels.

Maar wat is precies je vraag? Ik kan alle coffeecup software wel dromen ondertussen.....

t.

ik heb pas geleden dus alles gedownload en ben nu dingen aan het proberen
ik zie alleen dat in de html editor je niet kunt tikken in het preview venster onder de html balk, das best lastig; ik ken namelijk html taal niet zo goed
waarschijnlijk is dat de bedoeling dat je je site helemaal in html optrekt enzo
tevens zat ik te knoeien met die paswoord wizard
daar kwam ik ook niet helemaal uit
volgens mij zijn het vooral programma's voor de experts onder ons klopt dat?

coffeecup html editor is een "text-editor" net zoals homesite en 1st page.

De preview functie is voornamlijk handig bij het uitlijnen van elementen of kleine wijzigingen. Ik gebruik hem zelf nooit omdat ik de vertraging erg vervelend vind.

De preview functie kent dus geen "edit" mogelijkheden! Maar daar was je zelf al achter.

Je hebt opzich geen html kennis nodig; alle tags zitten achter knoppen. Als je even de moeite neemt om de help functie door te lezen kom je een heel eind.

En om te zeggen dat het voor de expert is... tja, ik ben semi pro met websites bezig en ik gebruik vnl coffeecup, dreamweaver en fireworks.

Wat lukt er niet met die password wizzard dan?

t.

kijk dat dacht ik al
fireworks en dreamweaver zijn vind ik toch wel redelijk professionele programma's die vooral veel van je technisch engelse taalkennis vergen
ik krijg dat paswoord verhaal niet helemaal onder controle
in de online help functie staat iets over een framepagina maken met hidden en de paswoord pagina erop om te zorgen dat bezoekers niet om de paswoord pagina heen kunnen enzo
dat lukt dus nog even niet:-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan