collega website

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
http://www.djrichard.nl

hallo ik wil weten wat jullie van deze website vinden???

hij is niet van mij, maar een aantal dingen heb ik wel meegeholpen.

met welk soort programma dit is gemaakt weet ik niet meer, maar hoe vinden jullie deze website er uit zien??????
 
Ik vind het helemaal niks.
Beetje te braaf.
Rn ik weet niet wat de desbetreffende artiesten of maatschappijen ervan vinden dat hun videoclips hierop worden afgespeeld.
 
Een intro, welke al een slechte graphics in de letters heeft, vindt ik gewoon niet echt bij zo'n site passen.
Een intro is vooral handig als je een site hebt waarvan de hoofdpagina een langere laadtijd heeft

Als je binnen je site een menu-item aanklikt dan komt het voor dat je top-banner ineens op en neer verschuifd.

Biografie:
Het is zo straight, je zou een paar (kleine) plaatjes/foto's aan toe kunnen voegen.

Referenties:
Je zou denk ik het beste (als ze die hebben) een link onder de namen van je referenties kunnen zetten, dan kunnen mensen, indien ze geïnteresseerd zijn, contact met hen opnemen over je kwaliteiten.

Nieuws:
Het nieuws wat je daar plaatst vindt je ook wel op Fok! of anders wel op Nu. Het voegt niet echt veel toe naar mijn mening.

Verder ziet het er wel best uit :)

Veel succes nog met je site :thumb:
 
is niet mijn website, is een voorbeeld van een programma dat ik mischien wil gebruike

hallo mensen

nogmaals het is mijn website niet.

ik wil zelf een eigen profesionele site beginnen.

maar van de gene waarvan die website is waar we het nu over hebben gebruikt daarvoor een progie.

(ik weet alleen de naam van het progie niet)

het gaat om het design en hoe het allemaal word weergegeven volgens jullie.

dit is niet handmatig getypt maar puur met een programma, werkt een profesionele website ook goed dmv een goede programma?????

zo ja welke bv?
 
opgelost....

ik heb toch zelf al wat gevonden.

toch bedankt allen...
 
de site is niet echt een thema van dj.. elke dj die een website heeft zal wellicht een flash site hebben.

Ik kan zelf niet werken met flash , maar ik heb er toevallig ook 1

bekijk hier mijn site is, mss kan je er wat inspiratie uithalen.

www.foxxandthelady.tk
 
goh leuk dat ik ook op de hoogte was eric hiervan.

maar goed om te beginnen heeft eric dus niet mee geholpen aan mijn website.
de website is gewoon met frontpage gemaakt in html.
dus geen programma's.

mijn website is niet in flash omdat google dat niet opneemt.
de eerste pagina is geen intro maar gewoon een openingspagina
een intro is altijd met flash of een ander soort gelijk film achtige presentatie.

Mijn website is bewust zo gemaakt dat er meerdere aspecten optevinden zijn dan alleen mijn dj gebeuren.
zo komen de mensen vaker en gemakkelijker terug.

als we dan toch bezig zijn heb nog een aantal websites die opgezet zijn.
moet wel er bij zeggen dat de site van rdjproductions een nieuwe look krijgt in het eerste kwartaal van 2007.

www.partyawards.nl
www.rdjproductions.nl
www.reggaetonparty.nl
www.rdjevents.nl
www.djrichard.nl
www.modiweb.nl
 
goh leuk dat ik ook op de hoogte was eric hiervan.

maar goed om te beginnen heeft eric dus niet mee geholpen aan mijn website.


richard is namleijk erg goed * knip *
deze website is wel degelijk met mijn hulp gemaakt maar al was t maar een aantal procent ervan...

* knip *

* knip - knip - knip *
en ik wou een webiste bouwen, en wou weten of dat progie van hem dus... nu weten we dat het frontapge was... een goede site was... maar er zijn dus tot zoverre vele negatieve reactie´s.

dus mensen....

niet erop reageren en laat deze boel lopen... want anders snij je jezelf in de vingers als je * knip *. me waarheid berust alleen op vertrouwen van anderen. en omdat ik inmiddels genoeg van hebt van mijn manier van doen.

djeric.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
't wordt tijd dat dit topic maar op slot gaat.

Quootje uit de huisregels:

# Houd je taalgebruik altijd netjes.
# Beledig nooit andere leden.
# Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.

Tekst iets aangepast :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan