Collin McRae Rally 3 Demo

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterInsane

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Ik heb de demo gedownload, het spel start normaal en zo, hij zegt loading... en als hij dat getoond heeft, toont hij een beeld in watermerk (wat het spel moet zijn denk ik) maar dat beeld staat vast, geen geluid, hij blokkeert precies ofzo en dan na een tijdje wachten beland je terug in windows en het spel is afgesloten...

Heb een Windows XP pro, Videokaart met 64Mb Pentium 4,2.40Ghz, 512DD ram...

Nieuwste videokaart-drivers plus de nieuwste DirectX al geinstalleerd?

Het is een raar spel, het ondersteunt lang niet alle videokaarten, schijnen een heleboel problemen mee te zijn. Maar bij diegene waar het werkt die personen zijn super enthousiast.

Supported Graphics Cards

ATI Radeon 8500LE, 8500, 9000 Pro, 9500 Pro, 9700 Pro
Matrox Parhelia
nVidia nForce 1 & 2, GeForce, GeForce 2, GeForce 3, GeForce 4
SiS Xabre 400

1. Not compatible with all integrated sound/graphics solutions (inc. Laptops)

2. The following graphics cards are NOT supported:

Radeon 7200, 7500
Rage
Voodoo 4, Voodoo 5
Matrox G400, Matrox G440
TNT2
All 16-bit graphics cards

Gechecked

Heb Direct X 9.0 geinstalleerd en heb een AOpen Geforce4 MX440... ik zou niet weten waar het probleem zit...

ik dus ook niet, want jij hebt een kaart die ondersteunt wordt. Het werkt nu dus wel?

edit: sorry verkeerd gelezen, werkt dus niet :edit

Laatst bewerkt:
Re: Gechecked

Geplaatst door MisterInsane
Heb Direct X 9.0 geinstalleerd en heb een AOpen Geforce4 MX440... ik zou niet weten waar het probleem zit...

Welke driver-versie voor je videokaart gebruik je?

...

de nieuwste, heb nog maar juist gekeken voor update..., pc is nog maar paar maanden oud..., heb zelf gisteren mijn motherboard geupdate...
dusja...

Re: ...

de nieuwste, heb nog maar juist gekeken voor update..., pc is nog maar paar maanden oud..., heb zelf gisteren mijn motherboard geupdate...
dusja...

Heb je de videokaart-drivers geinstalleerd die je mee kreeg op cd?

tuurlijk

Heb enemy territory, Live for speed, America's army en die draaien allemaal perfect...

Heb dus wel de drivers geinstalleerd die meewaren op pc...

Re: tuurlijk

Heb enemy territory, Live for speed, America's army en die draaien allemaal perfect...

Heb dus wel de drivers geinstalleerd die meewaren op pc...

Oude( tragere) drivers dus.

De nieuwste kan je hier downloaden:
http://download.nvidia.com/Windows/44.03/44.03_win2kxp_international.exe

Dit Detonator-drivers die stukken sneller zijn dan de standaard-drivers.

Mocht dit ook niet helpen, dan kan een volledige Windows Update nog wel es helpen.

waarom een driver van nVidia?

Mijn hardware GeForce 4 Mx440 is niet van nVidia is dat niet wa riskant als ik dan die driver installeer? of speelt dat geen rol?

Re: waarom een driver van nVidia?

Mijn hardware GeForce 4 Mx440 is niet van nVidia is dat niet wa riskant als ik dan die driver installeer? of speelt dat geen rol?

De chipset is wel van nVidia. Deze drivers zijn voor bijna alle kaarten waar een nVidia-chipset opzit, waaronder ook de MX440.

Hardware installatie

Mijn Xp zegt dat de software niet voldoet aan de Windows Logo-test, die de compatibiliteit controleert met XP, wat nu? doorgaan of afsluiten?

Re: Hardware installatie

Mijn Xp zegt dat de software niet voldoet aan de Windows Logo-test, die de compatibiliteit controleert met XP, wat nu? doorgaan of afsluiten?

Op Toch doorgaan klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan