Color laserjet hp cm2320fxi printerlade kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

witlofje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2012
Hallo,

Ik heb een printer all in one color laserjet hp cm2320fxi, nu kunnen daar drie papier lades in, maar het lukt me niet om in bv in word überhaupt ook maar 1 papier lade te selecteren:confused:
wie kan mij hier mee helpen, ik heb van alles al geprobeerd.

Mvrgr Witlofje

Je geeft niet aan of dit probleem plotseling ontstond, er altijd al was, of dat je nog niet eerder een andere dan de standaard papierlade hebt willen selecteren. Een eventuele oorzaak benoemen zal wat eenvoudiger worden als we weten hoe dit probleem is ontstaan. Heb je Windows 10 en is daar recentelijk de Anniversary versie voor in de plaats gekomen?

B.t.w. : al gekeken onder de 'printeigenschappen' en daarna onder 'papier'?

print eigenschappen-1.jpg

print eigenschappen-2.jpg

Daarnaast bestaat er de mogelijkheid dat je (ook) niet helemaal de juiste printerdriver geïnstalleerd hebt, maar dat kan ik hier vandaan niet inschatten.

Laatst bewerkt:
deze printer hebben we al een tijdje, alleen maakte ik geen gebruik van de 3e lade. Sinds kort hebben we voorbedrukt briefpapier wat in de lade nr 3 zou moeten komen.
Alleen het lukt me niet om voor bepaalde afdruk taken de bijbehorende lade te selecteren.

volgens mij ben ik er uit, op de printer stond wat verkeerd ingesteld in systeeminstellingen en samen met de screenshots is het gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan