Com surrogaat werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsu1975

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Hallo,

ik heb sinds kort Vista Ultimate geinstalleerd op mijn pc.
Regelmatig krijg ik de melding " Com surogaat werkt niet meer". Meestal krijd ik de melding naar het open van directory of een avi/mp3 bestandje.

wie of wie kan mij helpen.

Groetjes Matsu

Ik kan me herinneren dat ik dat probleem ook had, het had te maken met NERO brand software.
Ik weet niet of er een update van NERO was ofzo.
Maar het zat bij NERO.

als het probleem zich bij nero bevond moest je gwn een update gaan afhalen van de site en zou het opgelost zijn ja :P

Com Surrogaat werkt niet meer.

Ik heb ook Nero en ik heb het op deze manier opgelost.
Ga naar je C schijf en zoek C:\ProgramFiles\CommonFiles\Ahead\DSFilter\NeVideo.ax.
Zoek vervolgens NeVideo.ax op en klik met je rechter muisknop hierop. Wijzig de naam en noem het nu bijv. NeVideo.ax.bak Doe ditzelfde ook met NeVideoHD.ax en wijzig dit bijv.in NeVideoHD.ax.bak. Hiermee schakel je de bestanden uit en verwijder je ze niet. Mocht hiet probleem hier niet mee opgelost zijn dan moet je alles weer in de originele staat terugzetten.
NB: vergeet niet in welke naam je het gewijzigd hebt.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook Nero en ik heb het op deze manier opgelost.
Ga naar je C schijf en zoek C:\ProgramFiles\CommonFiles\Ahead\DSFilter\NeVideo.ax.
Zoek vervolgens NeVideo.ax op en klik met je rechter muisknop hierop. Wijzig de naam en noem het nu bijv. NeVideo.ax.bak Doe ditzelfde ook met NeVideoHD.ax en wijzig dit bijv.in NeVideoHD.ax.bak. Hiermee schakel je de bestanden uit en verwijder je ze niet. Mocht hiet probleem hier niet mee opgelost zijn dan moet je alles weer in de originele staat terugzetten.
NB: vergeet niet in welke naam je het gewijzigd hebt.

ok ook goed dat je het dan zo hebt opgelost :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan