"comastand"

Status
Niet open voor verdere reacties.

essie vrede

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
Hallo,

Ik heb een Packard Bell laptop van een aantal maanden oud. Wanneer ik het beeldscherm dichtklap gaat m'n laptop in de slaapstand. Normaal gesproken gaat m'n laptop gewoon weer verder als ik het beeldscherm weer omhoog klap, maar soms gebeurt er helemaal niets meer. Nadat ik het beeldscherm weer heb opengeklapt hoor ik de ventilator niet meer opstarten, en reageert m'n laptop nergens meer op. Hij wil dan ook niet meer van het zwarte scherm af. Drukken op de aan/uit knop (of welke andere toets dan ook) doet ook niets. Het enige dat ik kan doen is de aan/uit knop lang genoeg indrukken zodat de laptop uitschakeld en dan opnieuw opstarten.
Dit vind ik erg lastig en is volgens mij niet helemaal de bedoeling bij het dichtklappen van een laptop.

Weet iemand hoe ik mijn laptop uit zo'n "comastand" kan halen?

Groeten,

Esther

In energiebeheer staat ingesteld dat de laptop in slaapstand gaat als ik het deksel sluit. Dit gebeurt zowel als de laptop aan netstroom zit en als de laptop op de accu werkt. Ook voor de aan/uit knop staat in energiebeheer slaapstand ingesteld.
Maar dit is niet mijn probleem. Ik snap wel dat ik die slaapstand uit kan zetten in energiebeheer, en dat ik er dan geen last meer van heb. Maar ik vind het niet erg als m'n laptop in slaapstand gaat. Ik vind het zelfs wel handig omdat er dan minder energie verbruikt wordt.
Mijn probleem is dat ik hem soms niet meer uit de slaapstand kan krijgen. Dus ik vraag me af of iemand weet hoe je een laptop altijd weer uit zijn slaapstand kunt krijgen.

Dan durf ik het zo niet te zeggen.
Vista had namelijk het probleem dat de pc in coma ging tijdens de slaapstand. SP1 heeft dit opgelost.

Sorry,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan