Besten,
Ik ben nog bezig met mijn excel-klus. Ik heb een bestand met daarin een formulier (LEGE KENNISKAART CNS). Dit formulier moet ingevuld worden en dan moet de inhoud als nieuw bestand worden opgeslagen / weggeschreven (naam van het bestand komt uit cel C2 van lege kenniskaart cns). Daarnaast moeten de gegevens uit het formulier in een ander bestand worden weggeschreven (afdelingsoverzicht discipline CNS). Dit gaat op zich best goed. Nu wil ik graag dat het bestand Lege Kenniskaart CNS ook geopend blijft. Ik zie graag jullie suggesties.
Ik ben nog bezig met mijn excel-klus. Ik heb een bestand met daarin een formulier (LEGE KENNISKAART CNS). Dit formulier moet ingevuld worden en dan moet de inhoud als nieuw bestand worden opgeslagen / weggeschreven (naam van het bestand komt uit cel C2 van lege kenniskaart cns). Daarnaast moeten de gegevens uit het formulier in een ander bestand worden weggeschreven (afdelingsoverzicht discipline CNS). Dit gaat op zich best goed. Nu wil ik graag dat het bestand Lege Kenniskaart CNS ook geopend blijft. Ik zie graag jullie suggesties.
Code:
Private Sub cmbPersKKOpslaan_Click()
'heleboel overbodige code bij mijn vraag verwijderd....
ActiveCell.Offset(48, 0) = Me.txtLocVibr.Value
End With
'opslaan persoonlijke kenniskaart met naam van werknemer
Dim Bestandsnaam As String
Bestandsnaam = "G:\..........\" & Sheets("technische kennis CNS").Range("C2").Value & ".xlsm"
ThisWorkbook.SaveAs Bestandsnaam
'openen werkboek afdelingsoverzicht kenniskaart CNS (= bestaande bestand, WERKT > AFDELINGSOVERZICHT OPENT NU ZICHTBAAR, ACTIVEWINDOW.VISIBLE = TRUE OMZETTEN NAAR FALSE OM NIET ZICHTBAAR TE KRIJGEN)
Workbooks.Open ("G:\.........\afdelingsoverzicht kenniskaart CNS.xlsm")
'activeren juiste sheet, d.w.z. sheet met juiste jaartal
Application.Goto Sheets(txtJaar.Value).Cells(1)
'afdelingsoverzicht kenniskaart CNS wordt niet zichtbaar geopend
ActiveWindow.Visible = False
'zoeken naar 1e lege cel in afdelingsoverzicht discipline CNS
Cells.Find(what:="", After:=Range("A2"), LookIn:=xlValues, LookAt:=xlPart, SearchOrder:=xlByColumns, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:=False).activate
'invullen waarden uit formulier in afdelingsoverzicht discipline CNS
With ActiveCell
........
End With
'opslaan afdelingsoverzicht discipline CNS
ActiveWorkbook.Save
..........
End Sub