• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Combobox fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Gober

Mooi opgebouwd en ziet er idd fraai uit echter :d
Hij telt de facturen nou niet normaal door. Bij "safen" van die factuur loop0t hij steeds een nummer achter
Probeer het maar eens

Bijlagen

Een beetje verwarrend draadje wordt dit. Wie is de TS? Waarop wordt gereageerd? En waarom zit er een wachtwoord op de bijlage?

@VenA
Wie of wat een TS??? is weet ik niet
Mij gaat het er om dat ik antwoorden krijg en wie dat doet vind ik niet zo belangrijk. ik heb te weinig kennis en kunde en dus kom ik hier. Immers: alle hulp is welkom toch?

De beveiliging was om dat ik op dat mom op een werk-pc zat en voor het opsturen vergeten te ontgrendelen. :o:o:o Excuus daarvoor

Bijlagen

bedankt voor jullie reacties. We zijn er voor elkaar om elkaar op weg te helpen De volgende code heb ik naar boven verplaats:
Range("G4").Value = Range("G4").Value + 1

hij staat nu onder: Worksheets("Invoice 1").Select
waarna het factuurnummer wel goed wordt weergegeven.

bovenstaande is ook niet helmaal goed.
heb nu het volgende gewijzigd:
Factnr = Range("G4") in Factnr = Range("G4") + 1

Laatst bewerkt:
TS = Topic Starter. Wat de vraag is/was en wat er uiteindelijk moet gebeuren kan ik nergens uit opmaken. Een normale procedure zou zijn. 1 knop die de factuur opslaat, deze print/mailt, alles vastlegt in een tabel en het blad 'Invoice 1' weer leeg maakt.

Ik zie ook nergens een reactie over #14.
Volgens mij gaat het allemaal een beetje te snel voor #Dutchie, zeker met de vragen van @gober er tussendoor die waarschijnlijk ook aan een soortgelijk bestand bezig is voor eigen gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan