Ik had een vraagje, in een rapport wil ik graag een combobox 90 graden naar rechts roteren (want dit rapport moet op een labelprinter geprint worden die zo print), echter waar bij een textbox je vertical op yes kunt zetten is deze optie er niet bij een combobox. Als ik de combobox dan converteer naar een textbox waarmee dit wel kan dan krijg ik niet het resultaat in tekst, maar in een cijfer. Niet wat ik wil dus.
Als ik een select statement invoer bij control source (want er is dan geen row source meer), dan zegt hij dat er een syntax error (comma) is.
Dit is de select statement:
SELECT [Verzamelwijze].[Id], [Verzamelwijze].[Verzamelwijze], [Verzamelwijze].[Omschrijving] FROM Verzamelwijze ORDER BY [Verzamelwijze];
Kan iemand me misschien hiermee helpen? Moet ik hem dan omzetten naar een Dlookup of iets?
Als ik een select statement invoer bij control source (want er is dan geen row source meer), dan zegt hij dat er een syntax error (comma) is.
Dit is de select statement:
SELECT [Verzamelwijze].[Id], [Verzamelwijze].[Verzamelwijze], [Verzamelwijze].[Omschrijving] FROM Verzamelwijze ORDER BY [Verzamelwijze];
Kan iemand me misschien hiermee helpen? Moet ik hem dan omzetten naar een Dlookup of iets?