Combobox vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pitje1958

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Dag iedereen,

Een vraagje, in een formulier staat een combobox van bv 3cm breed wegens plaatsgebrek. Nu zou ik willen als de combobox geopend wordt dat deze het hele scherm horizontaal in gebruikt neemt, zodat ik de gegevens die nogal lang zijn kan zien. Is hier een code voor of staat dat ergens bij eigenschappen.

Groeten.

Paul.

De keuzelijst kun je een breedte geven die je wilt; bij de eigenschap <Lijstbreedte> stel je de breedte in van de kolommen in de keuzelijst. De keuzelijst zelf hoef je daar niet kamerbreed voor te maken: zodra je de keuzelijst openklapt, zie je de gegevens in de door jouw opgegeven kolombreedtes.

Een combobox kun je naar wens op lengte maken maar,het is de bedoeling vermist te weinig plaats in formulier dat de combobox klein wordt gehouden maar pas bij het open klikken vergroot wordt. Dit omdat de items in de combobox eigenlijk te lang zijn.

Groeten

Paul.

Gebruik je visual studio 2012? ik geloof dan dat he automatisch gebeurt als je lange tekst invoert. de combobox blijft zo groot als je hem hebt gesleept.

En als je mijn antwoord goed leest, is dat precies wat er gebeurt als je de <Lijstbreedte> (<ListWidth>) goed instelt....
@ bryabwilms: Volgens mij hebben we het hier over een Access forum, dus ga ik er min of meer automatisch van uit dat het een Access vraag betreft ;)

Octafish, had het daarstraks inderdaad niet juist gelezen was gaan kijken bij kolombreedte. Bedankt werkt nu prima.

Vriendelijke groeten.

Paul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan