Hallo allemaal,
Ik ben mijn urenregistratielijst aan het 'upgraden', nu ben ik al een heel eind.....
Nu loop ik tegen het volgende aan. Ik hoop dat het eerst zonder voorbeeld bestand kan ivm de info die er instaat.
Heel kort uitgelegd het formulier waar deze code instaat wordt naar aanleiding van een "naam" gevuld.
Als een medewerker een CLT1, 2 of 3 gedraaid heeft en dit aanpast wordt het formulier en de range van het excelsheet groter.
So far so good, maar nu zijn er ook collega's die standaard deze diensten draaien. Maar op het moment dat dit standaard ingeladen wordt, veranderd er niets aan de sheet of het form.
Het laatste wat (net) geprobeerd heb is met "Exit". Dit werkt op zich wel, maar het zou nog beter zijn dat dit in 1x gebeurd zonder dat ik alle codes ook nog een keer moet invoeren voor "Exit"
Wat doe ik fout. Hier onder de code waar het om gaat.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik ben mijn urenregistratielijst aan het 'upgraden', nu ben ik al een heel eind.....
Nu loop ik tegen het volgende aan. Ik hoop dat het eerst zonder voorbeeld bestand kan ivm de info die er instaat.
Heel kort uitgelegd het formulier waar deze code instaat wordt naar aanleiding van een "naam" gevuld.
Als een medewerker een CLT1, 2 of 3 gedraaid heeft en dit aanpast wordt het formulier en de range van het excelsheet groter.
So far so good, maar nu zijn er ook collega's die standaard deze diensten draaien. Maar op het moment dat dit standaard ingeladen wordt, veranderd er niets aan de sheet of het form.
Het laatste wat (net) geprobeerd heb is met "Exit". Dit werkt op zich wel, maar het zou nog beter zijn dat dit in 1x gebeurd zonder dat ik alle codes ook nog een keer moet invoeren voor "Exit"
Wat doe ik fout. Hier onder de code waar het om gaat.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Code:
Public Sub ComboBox1_Change()
DTPicker1.Value = FormatDateTime(ComboBox1.List(ComboBox1.ListIndex, 1), vbLongTime)
DTPicker2.Value = FormatDateTime(ComboBox1.List(ComboBox1.ListIndex, 2), vbLongTime)
Select Case ComboBox1.Text
Case "APDIENST", "VERLOF", "ZIEK"
ComboBox8.Visible = True
DTPicker1.Enabled = True
DTPicker2.Enabled = True
Case "CLT1", "CLT2", "CLT3", "CombiI", "CombiW"
UserForm2.Height = "480"
CommandButton1.Top = "420"
Frame1.Visible = True
DTPicker17.Value = DTPicker1.Value
DTPicker18.Value = DTPicker2.Value
Worksheets("Urenbriefje").Range("A11:A18").EntireRow.Hidden = False