Command and Conquer 3 kan niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchGhost

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2010
Hallo, ik heb een probleem met command and conquer 3 het spel is geinstalleert maar wanneer ik um wil starten (met of zonder cd) zie ik het splashscreen en loopt mijn computer vast ik moet hem dan handmatig opnieuw starten (doormiddel van de aanknop 5 sec in houden
Geen error melding niks
kan iemand mij hiermee helpen?

Mijn systeem is:
Windows 7 ultimate 64 bit (6.1, build 7600)
2,5 gig 1.60 ghz (2CPU's)
nividia GeForce 8600GT
directx 11
drivers zijn up to date
het spel is legaal gekocht, maar windows is illegaal zou dat het probleem kunnen zijn?
ps. ik heb net de demo gedowload en die werkt wel..

Laatst bewerkt:
Ik ben deze week bezig geweest het spel aan de praat te krijgen maar niks werkt tot nog toe
Ben verscheidene fora's langs gegaan
maar niemand blijkt hetzelfde probleem te hebben
de meeste krijgen gewoon een foutmelding ofzo en ikke dus niks gewoon kats vast
ken ik weer die knop inhouden
Ik heb geprobeerd hem uit te voeren als admin
en in compatibiliteit modus werkt ook niet
updaten werkt ook niet
opnieuw installeren ook niet
wanneer ik hem start zie ik 1 tel de splashscreen en blijft de muis dus gewoon stilstaan kan dan niks meer doen
en krijg geen melding
ik baal ervan want het is echt een gaaf spel

directx is prima want de demo en andere games werken goed
en ja ik heb directx er al af gehad en nieuw erop gegooit..

Ik zal het spel eens installeren en kijken of het werkt.

Het spel werkt prima op Windows 7 (64-bit) hier, met en zonder de v1.09 patch. Het verschil met jou is dat ik een ATI kaart heb. Na het starten blijft het scherm ongeveer 10 seconden zwart voordat het EA logo verschijnt.

Het rare is wel dat de demo het gewoon doet
En het spel zelf werke bij een maat van mij wel gewoon op zn laptom (32 bit) ook zonder de patch 1.09

Je geeft aan dat het spel vastloopt bij het splash screen. Dit is het moment dat het spel controleert of de originele DVD in het station zit. De demo werkt wel. Het kan mogelijk een conflict zijn met SecuROM (de kopieerbeveiliging).

Probeer dit eens: deïnstalleer eerst het spel en download daarna de SecuROM removal tool:

https://support.securom.com/removaltool.html

Met deze tool kun je alle sporen van SecuROM weghalen. Let op: mogelijk werken andere geïnstalleerde spellen die dezelfde beveiliging gebruiken niet meer na het gebruik van deze tool.

Installeer daarna het spel weer en kijk of het nu wel werkt.

Laatst bewerkt:
Ik heb het spel eraf gegooit en de tool gedowload waabij ie met het uitpakken weer vastliep
ik heb het 2x geprobeert

De tool loopt vast tijdens het uitpakken? En wat als je de tool uitpakt naar een aparte map en van daaruit start?

Zet anders eens tijdelijk je virusscanner uit en probeer het dan nog eens.

Ik heb geen viruscanner eropstaan
ik dowloade het via google chrome naar winrar en wanneer ik het daaro uitpak of open
dan krijg ik een laadbalk en staat er: please wait whil removal tool is removing nogwat
en dat driekwart gelade pats vast..

Is het niet mogelijk het spel te dowloaden en te installeren met de cd-key ofzoiets?? (online)

Laatst bewerkt:
Je kunt uiteraard ook een crack proberen. Je zult hier wel zelf naar op zoek moeten gaan.

Is dat makkelijk?
Ik ben niet zo gogum met die dingen ben laats wel opzoek geweest naar zoiets maar kom er niet uit
moet tog heel simpel kunnen zijn als je een legale cd hebt om dan het spel van EA ofzo te downloaden?
of moet ik dan illegaal bezig gaan en riskeren niet online (multiplayer) te kunnen?

Laatst bewerkt:
Je kunt het spel legaal downloaden via Steam. Je moet het dan wel weer opnieuw kopen, want retail keys werken niet. Maar ook al zou je het via Steam doen heb je nog niet de garantie dat het werkt. Het probleem hoeft namelijk niet per se te liggen bij de kopieerbeveiliging.

Met een crack heb je de DVD niet nodig om het spel te kunnen spelen. Je kunt daarmee proberen uit te sluiten of het daadwerkelijk een SecuROM probleem is. Ik zou zeker niet met een gekraakt spel op legale servers gaan spelen. Er mogen geen links gegeven worden naar cracks en omdat je er weinig verstand van hebt kun je er ook beter maar niet aan beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan