Command and conquer Generals Firewall probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pOtze

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2008
Een vriend en ik proberen dit spel samen online te spelen. Elke keer als we een server hebben gemaakt ( de server wordt door mij gemaakt ) en we willen beginnen, komt er een foutmelding te staan. Deze foutmelding zegt dat een van de deelnemers aan het spel verkeerde firewall instellingen heeft en daardoor geen verbinding kan maken met de ander. Dit probleem was al meteen toen we het spel hadden gekocht, maar na een tijdje deed hij het ineens. Het duurde niet lang voordat de foutmelding weer tevoorschijn kwam en we wederom niet meer konden spelen. Dit probleem is nog steeds aan de gang maar we krijgen het maar niet opgelost. Ik heb mijn poorten al open gezet voor het spel maar zonder resultaat. Onze Windows firewall is uitgeschakeld en we hebben geen andere firewalls op onze pc staan. Mijn vriend kan niet in zijn router komen om poorten open te zetten, omdat hij de gebruikersnaam en wachtwoord er niet van weet en er dus niet in kan komen maar dit zou geen probleem moeten zijn omdat we vroeger wel konden spelen zonder dat hij daar wat aan verranderd had. We weten dus niet hoe we het nou moeten oplossen. We hebben ook al veel op internet gekeken voor mogelijke oplossingen maar deze hebben niet gewerkt.

Verdere informatie:

Ik heb zelf 2 routers. 1 daarvan is de hoofdrouter die naar alle computers in huis internetverbinding mogelijk maakt. zelf heb ik daartussen een 2 e router die naar mijn computer en andere consoles verbindt. Ik kan niet van allebei de routers de poorten openzetten voor dit spel dus ik heb van allebei geprobeerd om ze open te zetten en dan te spelen maar dit werkt niet.

Misschien dat iemand mij kan helpen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan