command & conquer 3 DEMO

Status
Niet open voor verdere reacties.

etiennekuh

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2007
ik heb de demo gedownload maar als ik het spel opstart en dan speel komt er na ongeveer 5 min een fout genaamd: D3D9.DLL nu heb ik al over al gekeken en direct X 9.01 gedownload maar het helpt allemaal niet. ik heb een acer aspire 1640 (laptop) wie weet wat het kan zijn?

etiennekuh

Je videokaart ondersteunt geen DirectX9C en dat is wel nodig om het spel te kunnen spelen.

dus ik kan dit spel nooit spelen op mun laptop? en hoe zit dat dan met andere spelen?

etiennekuh

Om te weten of je andere spelen wel kunt spelen moet je kijken bij de standaardeisen van dat spel. Behalve dat daar de minimum hardware eisen van het systeem staan, staan er ook de software eisen.
Dus bijvb DirectX 9.

dus wat ik van de microsoft site heb gedownload is niet genoeg?
en hoe kan dat dat de video kaart dat niet ondersteunt? hij is ongeveer een half jaar oud.

etienne

Laatst bewerkt:
dus wat ik van de microsoft site heb gedownload is niet genoeg?
en hoe kan dat dat de video kaart dat niet ondersteunt? hij is ongeveer een half jaar oud.

etienne

Dat maakt niet uit.

Goede videokaarten voor in laptops zijn in het algemeen duur, wat dus de laptop ook duur maakt.

Goedkopere laptops hebben simpele videokaarten die voor het ''huis -tuin en keukengebruik'' prima voldoen. Voor games is dit echter een totaal ander verhaal.

C&C3 zul je gewoon niet met je huidige laptop kunnen spelen.

zet eens hier neer welke grafische chip je hebt op je laptop.
Staat ongetwijfeld in je systeembeheer.

Wat staat er trouwens op de minimale systeemeigenschappen bij deze demo? Zoek dat eens op.

Laatst bewerkt:
hoe kan het dan dat hij het eerst wel doet ?

etiennekuh

Hoe bedoel je met ''dat ie het eerst wel doet''?

De Aspire 1640 heeft een videokaartje in de vorm van een Intel® 915GM integrated 3D graphics, welke overigens wel DirectX9 ondersteund, alleen niet de nieuwste versie hiervan, welke DirectX9C is en laat C&C3 die nou net wel willen hebben.

Gedetailleerde specs van je laptop:
http://www.acer.nl/acereuro/page9.d...aram=NL&LanguageISOCtxParam=nl&crc=2011998699

Laatst bewerkt:
ja klopt het is die laptop, maar kan ik niet iets aan de laptop doen zodat die dat wel ondersteund? of een vervang programma?

etiennekuh

Je kan een laptop wel upgraden in de vorm van een grotere hd of meer intern geheugen, maar een andere videokaart is veel lastiger. Je kan het in iedergeval niet zelf doen en dus zul je dan moeten informeren bij Acer. En kan het wel, dan kan het een nogal duur grapje worden.

yup.
maar ben je minder geld mee kwijt dan een laptop die wel geschikt is! :D

hoeveel bit systeem? 32 of 64

desktops zijn toch niet zo duur en je hebt er dan best veel op :D

etienne

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan