Command & conquer 3 fixed exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
hallo,

ik heb onlangs C&C 3 gekocht

kben alleen dvd kwijt geraakt:S
daarom zoek ik een fix ervoor
maar als ik download krijg ik een dat bestand en t hoort een exe bestand te zijn tog?
iemand enig idee? of moet ik een progje hebben ofzo?
 
hallo,

ik heb onlangs C&C 3 gekocht

kben alleen dvd kwijt geraakt:S
daarom zoek ik een fix ervoor
maar als ik download krijg ik een dat bestand en t hoort een exe bestand te zijn tog?
iemand enig idee? of moet ik een progje hebben ofzo?

Hahaha, dvd kwijt ....

Heb je wel geprobeerd dat .dat bestandje in de map te zetten ? ( orgineel .dat even hernoemen, als back-up )

Vaak is het een .dat EN een .exe
 
Hahaha, dvd kwijt ....

Heb je wel geprobeerd dat .dat bestandje in de map te zetten ? ( orgineel .dat even hernoemen, als back-up )

Vaak is het een .dat EN een .exe



die bestand heet

cnc3game.dat

maar zo`n bestand staat niet eens in die map:S
en ja kheb hem in t mapje gedaan maar nogsteeds doet ei t niet
 
hij heeft het spel toch gekocht trustno?;)
 
Dat klopt maar door iedereen uit te gaan leggen hoe je met een gekraakte exe het spel toch kan spelen breng je ook mensen op het idee om illegaal het spel te downloaden en te laten spelen. Of zie ik dat verkeerd?
 
Dat klopt maar door iedereen uit te gaan leggen hoe je met een gekraakte exe het spel toch kan spelen breng je ook mensen op het idee om illegaal het spel te downloaden en te laten spelen. Of zie ik dat verkeerd?

Moet je idd gelijk gaan geven, als hij verteld hoe hij het nu gedaan heeft, zal een MOD het wel verwijderen....
 
dan vertel ik het niet,,,
maar alsnog zullen ze niet online kunnen spelen,, maargoed het is een hele goeie single play game
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan