Command & Conquer Generals help doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

naomi2006

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Ik heb Command & Conquer Generals gekocht maar heb ook pas een maand een nieuwe computer met windows vista erop.
Nu heb ik het spel geinstalleerd en geupdate maar dan wil ik hem gaan spelen en dan doet hij het niet.
Krijg wel een begin scherm en een 2e scherm maar dan valt hij weg en doet ie helemaal niks meer het spel.
Als ik het weer probeer doet ie gewoon het zelfde.
Heb hem al op Windows XP (service pack 2) laten en draaien en dan als adminstator laten uitvoeren en nog doet hij het niet heb me eigen helemaal gek gezocht op internet en niks gevonden dus dit is mijn laatste hoop.

Alvast bedankt als iemand me kan helpen.
Marco

Dus je nieuwe C&C Generals doet het ook niet onder XP? (wat doet het spel niet of wel?)

Is je systeem toereikend? Is de CD onbeschadigd?

Heb je het spel direct na aanschaf op de XP-pc uitgeprobeerd? Is het een overweging geweest om het spel in de winkel om te ruilen?

Dus je nieuwe C&C Generals doet het ook niet onder XP? (wat doet het spel niet of wel?)

Is je systeem toereikend? Is de CD onbeschadigd?

Heb je het spel direct na aanschaf op de XP-pc uitgeprobeerd? Is het een overweging geweest om het spel in de winkel om te ruilen?

Nee heb de andere ook al geprobeerd maar hij doet het niet onder XP en heb de andere ook gebprobeerd.
Hij start we op met een begin venster (laden) en dan springt hij door naar een nieuw venster met de zelfde achtergrond en gaat hij laden van de cd.
Maar na 15 á 20 sec is het beeld weg en doet ie niks.
De cd is niet beschadigd en mijn systeem is 2.66 GHz en 2047 mb RAM en een 32 bits besturingssysteem.

Ik heb hem nog niet geruild in de winkel maar zou de software op de cd dan niet goed zijn.

Alvats bedankt voor je reactie.
Marco

Maar je grafische kaart? Is die toereikend? En heb je de nieuwste drivers voor je videokaart?

Als het spel het zowel onder Vista als onder XP, op verschillende computers met toereikende systemen en geupdate drivers, het niet doet, moet er toch wat mis zijn met de CD's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan