command en conquerer generals

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charley

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Hallo allemaal,

Misschien een hele stomme vraag, alhoewel een wijs man mij ooit vertelede dat er geen stomme vragen bestaan :).

Ik ben op dit moment helemaal in to command en conquerer generals, ondaks dat ik de systeemspecs maar net haal, draait het perfefct, maar dat terzijde.

Hoe werkt het precies met dat upgraden van je gebouwen? Ik zag iets met 1 star general of zo, maar ik kom er niet helemaal uit.

als iemand mij dit kan uitleggen, hartelijk dank!

groet

charles

Met de sterren kan je nieuwe units inzetten en ook nieuwe aanvallen kunnne tot je beschikking komen.
Gebouwen upgraden heb ik nog niet gezien...

jah okeej, maar hoe werkt dat dan in de praktijk zeg maar.

Ik was in de tutorial aan het spelen en toen kon ik 2 soorten voertuigen uit mn heavy factory krijgen die lichte en een tank, er stond ook nog een soort laserguided luchtafweer als optie maar daar had ik dus een 1 star general voor nodig.

misschien dat ik het fout heb, maar dan moet je toch je gebouw upgraden zoals in al die andere eerdere versies?

Je verdiend die sterre met vecht ervaring, en die sterren kan je besteden aan nieuwe voertuigen.
In de interface staan links 3 sterren als je daarop klikt zie je het systeem.
Op die manier kan je een voertuig selecteren die je wil gebruiken, en deze aanklikken.
Deze krijg je dan bij de war factory erbij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan