Commando's Behind Enemy Lines

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speciman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Berichten
2
Hoi allemaal,

Ik zou graag het oude spel Commando's Behind Enemy Lines weer eens spelen, echter het werkt niet naar behoren. Het lijkt wel te werken, ik hoor ook wel geluid maar het beeld blijft zwart.


Ik heb nu Windows XP. In de pc zit nu een AMD 3200+ processor en een ATI Radeon X700 videokaart.

Nou weet ik dat het spel toen gemaakt was voor Windows95, misschien zit daar een probleem, of zou het in DirectX zitten ?

Ik heb de schermresoluties al aangepast, de compabiliteit voor Windows95 al in geschakeld, werkt allemaal niet.

Wie weet wat ik nog meer kan doen ?

Groetjes Speciman
 
Is wel wat werk, maar de moeite waard als je meer oudere spellen op XP wilt spelen:

Download (gratis) Virtual PC van Microsoft, installeer deze en zie aan een win98 cd te komen, die je vervolgens in je virtuele pc installeert.
VPC vraagt wel wel flink veel van je processor!

NB. VPC is officieel alleen voor XP pro en niet voor XP Home, maar werkt prima op mijn Home pc. Een evt. waarschuwing dat je systeem niet voldoet aan de eisen kun je dan gewoon wegklikken.

http://www.microsoft.com/windows/downloads/virtualpc/default.mspx
 
Beste Nanette,

Bedankt voor je antwoord. Ik zou het graag uit willen proberen, echter ik ben helaas niet meer in het bezit van Windows 95 of 98.

Zijn er misschien ook nog andere oplossingen ?

Groetjes Speciman
 
Heb je ook al geprobeerd om ook de setup.exe (op de cd) in win95 compatibiliteit te doen?
Meeer opties kan ik anders ook niet verzinnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan