Commando's III

Status
Niet open voor verdere reacties.
JP, over welke winkel heb je het? Want de officiele release staat toch echt op 7 oktober. Als je het over bart smit hebt: niet geloven, in hun boekje staat ook dat Dark Chronicle en Soul Calibur II gister zouden uitkomen, ik ga naar die winkel toe: "Helaas, we hebben ze nog niet binnen :rolleyes:".

Bijdehand :p.

Ik ga het een spelen, bedankt alvast!

Ik zal wel weer ff moeten wennen hoor, heel lang niet gespeeld. En andere spellen met sneltoetsen, vind het maar verwarrend:D.

Ik moet zeggen dat ik de besturing van C III t.o.v. C II een stuk moeilijker vind.

Met C II kon je bijvoorbeeld met "A" je mes maken, nu sta je dan op agressif mode (schieten op alles wat in de buurt staat).

En meer van dat soort dingen...

Ik mis de muziek IN de levels een beetje.
En bij instellingen kan je tamelijk weinig aanpassen (video en audio). Ook staan niet alle screentips er. (bijvoorbeeld: ipv van [KNIFE] zie je staan []).

Is dit alleen in de demo zo, weet iemand dat?

Enne, heeft iemand al cheats en tips:D (niet voor de levels, dan is het niet leuk. Maar het is soms wel grappig met cheat, vandaar :)).

Demo is uiteraard niet de volledige versie, en cheaten: hoe durf je er zelfs maar aan te denken?! :).

Nee, hehe :p. Maar misschien dat dit uitgebracht is ofzo terwijl nog niet alles af was.

Cheaten, jah. Tis daar mis mee :p. Voor de fun zoals ik zei, niet voor de levels.

Owhja, wat staat er in je sign :eek:?

Er staat:
"Iki wo tsumete kashizinukezo yami wo saite."

Als je trouwens games goedkoper wilt kopen ga dan naar Futurezone (Stadshart Passage Zoetermeer) is 1-3 euro goedkoper per spel, dan kan je die 3 euro gelijk gebruiken om wat lekkers bij de Jamin te kopen :). Ze hebben daar trouwens ook BETROUWBARE releasedates.

Ik was bijk Bart Smid, enide die ik ken die dat verkoopt:D.

Futurezone hù? Ik zal eens kijken, bedankt voor de tip!

PS: ik weet wat er staat :p, ik wil weten wat het betekent.

Ga Japans leren :).
De Futurezone is trouwens tegenover die dierenwinkel :).

Owh, daar kom ik nooit. Vandaar, dank je :thumb:.

PS: Japans? Mn vertaalmachine kan der niets van maken hoor.

Dan zal ik je niet verder in spanning laten (ik heb het maar naar het Engels vertaald, want als je het naar het Nederlands vertaald wordt het nog onduidelijker):

Iki wo tsumete kashizinukezo yami wo saite.

=

Hold your breath and cut through the darkness.

Een zinnetje uit een anime serie Naruto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan