Net aangemeld en hierbij mijn eerste vraag zonder vbcodes en wat al niet meer.
Ik kom niet uit het volgende probleem.
Ik blijf zitten met dezelfde meldingen van elke skybot-scan. Problemen worden niet opgelost; na opstarten staat alles er weer. Ook ad-aware is niet toereikend en CWS-shredder ook niet.
Ik blijf zitten met de meldingen IgetNet, Common Hijacker en diverse CoolWWWsearch-items.
Tijdens werken word ik ongevraagd naar steeds dezelfde sites gestuurd (sites van spyware).
Hieronder een schone logfile na toepassing (in veilige modus) van Ad-aware en Spybot.
Wie kan me helpen ? Welke items uit logfile moet ik uitschakelen met hijack this ?
Alvast bedankt !!
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 21:57:11, on 4-12-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2800.1106)
Ik kom niet uit het volgende probleem.
Ik blijf zitten met dezelfde meldingen van elke skybot-scan. Problemen worden niet opgelost; na opstarten staat alles er weer. Ook ad-aware is niet toereikend en CWS-shredder ook niet.
Ik blijf zitten met de meldingen IgetNet, Common Hijacker en diverse CoolWWWsearch-items.
Tijdens werken word ik ongevraagd naar steeds dezelfde sites gestuurd (sites van spyware).
Hieronder een schone logfile na toepassing (in veilige modus) van Ad-aware en Spybot.
Wie kan me helpen ? Welke items uit logfile moet ik uitschakelen met hijack this ?
Alvast bedankt !!
Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 21:57:11, on 4-12-2004
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2800.1106)
Laatst bewerkt door een moderator: