communicatiefout printer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd maar helaas is het niet gelukt.
ik vraag mij af als het wat uitmaakt als je usb 1.1 of usb2.0 kabel gebruikt.
 
Oké dan ik heb iets gedaan en vraag me af of dat de oplossing zou kunnen zijn of dat het zoals wel vaker een tijdelijke opleving is.
Ik kan namelijk kiezen uit snel/afdrukken normaal beter en best voor alleen tekst kun je volgens lexmark snel gebruiken en voor bv foto's beter of best. nu heb ik hem op beter gezet wat dus langzamer zou gaan maar meer kwaliteit geeft. Ik heb gewoon tekst afgedrukt en wat denk je hij doet het. Natuurlijk nog een keer en nog een keer en zelfs de testpagina voor het uitlijnen (die hij normaal maar half doet) doet hij gewoon goed. Snappen jullie het nog ik niet.
Maar als een van jullie denkt een antwoord te hebben en dan vooral een antwoord : ja hoor dit moet het geweest zijn want:............
Want dan ben ik natuurlijk echt blij.
Jacqueline:8-0:
 
grrrrrrrrr

Nee dus !!!!!!!!!
Hij heeft het weer een paar dagen gedaan en geeft het al weer op.
Snik Snik........................ Ik weet het niet meer.:mad:
Jacqueline
 
ik lees nergens of je alle geopperde mogelijke oplossingen reeds hebt geprobeerd :

1. ander kabeltje,
2. de printer bij een kennis installeren (en een week of zo laten draaien)
en de eventueel andere aangedragen mogelijke oplossingen.

Als je dat allemaal hebt gedaan en het werkt nog niet, dan zijn er m.i. nog maar enkele andere mogelijke oorzaken :

mogelijk doe jij weinig aan updating van je OS, met als gevolg dat de printer op zowel ME als XP niet lekker wilt werken omdat je "achter" bent met updates waardoor de goede werking van je printer software / drivers, niet gegarandeerd is?

Hoe zit 't overigens met de drivers van de printer, HEB je wel de meest recente voor je beide OS'sen. Het feit dat je een nieuwe printer hebt gekregen wil nog lang niet zeggen dat daarbij ook de nieuwste drivers zijn meegeleverd. Soms zitten printers maandenlang in dozen voordat ze bij een consument komen en heeft de fabrikant inmiddels al weer 1, 2 of soms wel 3 driverupdates uitgebracht, omdat er kleinere of grote bugs in de meegeleverde drivers zaten, dan wel het OS waarop de printer draait, verlangt een printerdriver upate.
 
Ik heb inmiddels weer contact gezocht met Lexmark en hoop dat ze mij verder willen helpen.
Heb inmiddels wel nieuwe kabeltjes geprobeert en dat hielp niet ik ga nu als laatste optie de printer bij iemand anders proberen en als dat ook niet lukt ,zit er iets in mijn computer niet goed en gaat lexmark mij daarbij helpen. Er moet dan van alles im mijn computer veranderd worden of zo. Ze sturen in ieder geval 2 nieuwe cartridges omdat ik al heel wat voor jan....... geprint heb.
Wordt dus vervolgd.
Jacqueline
 
Oké 1 probleem is opgelost het ligt niet aan mijn computer want ik heb hem vandaag op mijn werk geprobeert (op een spiksplinternieuwe met XP) en daar gaf hij gelukkig meteen een foutmelding van cartridges.
Dus of het ligt aan de cartidge (of 1 van de 2) of de printer is niet goed. Een deze dagen ontvang ik 2 nieuwe cartridges dus dan weten we het. Wordt dus weer vervolgt.

Jacq.:confused:
 
ehh,

ik weet niet of ik na JOUW ervaringen gauw een Lexmark zou willen hebben ;) :D
 
Laatst bewerkt:
voor vson

hallo vson.

Ik heb al bijna 2 jaar een lexmark x 73 en werkt prima , ik heb alleen in het begin een driver geinstalleerd .
misschien dat je dat eens kan proberen .

hier kan je een driver vinden voor de lexmark .

http://www.lexmark.nl/

succes
 
Hé Hé

Nou het is allemaal gelukt hoor.
Lexmark stuurde mij 2 nieuwe cartridges en daar lag het dus aan ik had net een nieuwe kleurencartridge gekocht dus die zit nog lekker in het doosje (dus dank u wel lexmark) en alleen de zwarte vervangen en die was dus waarschijnlijk beschadigd.
Waarom hij dus bij mijn oude (nou ja 8 maanden oud)
als fout communicatiefout melde is mij een raadsel maar waarschijnlijk doet die het dus ook nog gewoon (weer dank u wel Lexmark) In ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken.
Jacqueline
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan