Comodo goed afstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter jovis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jovis

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Ik heb de nederlandstalige versie van Comodo geïnstalleerd (2.4).
Ik krijg nu steeds pop-up vensters waarop ik moet antwoorden met 'toestaan', 'weigeren', al dan niet met vinkje voor 'onthouden'. Ik weet meestal niet hoe ik moet antwoorden.
Als ik zie dat de alarmbeoordeling 'hoog' staat, antwoord ik meestal met 'weiger', zonder vinkje, maar dan kan ik vaak niet verder, door het blokkeren. En dan weet ik niets anders dan de computer maar weer opnieuw op te starten. Of ik geef toch maar 'toestaan', ondanks het alarm.
Als de beoordeling 'middel 'of 'laag' staat, antwoord ik meestal met 'toestaan' + vinkje.
Doe ik dat goed?
Op den duur moet Comodo, door alle vinkjes, toch weten hoe ik de instellingen wil hebben, maar ik krijg toch steeds pop-upvensters met vragen. Komt daar ooit een eind aan?

Ik heb de nederlandstalige versie van Comodo geïnstalleerd (2.4).
Ik krijg nu steeds pop-up vensters waarop ik moet antwoorden met 'toestaan', 'weigeren', al dan niet met vinkje voor 'onthouden'. Ik weet meestal niet hoe ik moet antwoorden.
Als ik zie dat de alarmbeoordeling 'hoog' staat, antwoord ik meestal met 'weiger', zonder vinkje, maar dan kan ik vaak niet verder, door het blokkeren. En dan weet ik niets anders dan de computer maar weer opnieuw op te starten. Of ik geef toch maar 'toestaan', ondanks het alarm.
Als de beoordeling 'middel 'of 'laag' staat, antwoord ik meestal met 'toestaan' + vinkje.
Doe ik dat goed?
Op den duur moet Comodo, door alle vinkjes, toch weten hoe ik de instellingen wil hebben, maar ik krijg toch steeds pop-upvensters met vragen. Komt daar ooit een eind aan?

Comodo Firewall afstellen

Nee helaas. Heb ik al geprobeerd. De Engelse versie is heel anders en op de Nederlandse versie, die ik heb, vind ik het antwoord niet.

Comodo Firewall goed afstellen

Ik weet blijkbaar niet goed hoe het antwoorden werkt, want ik krijg voor de tweede keer precies hetzelfde antwoord.
Ik vroeg hoe ik Comodo Firewall goed kan afstellen. Je antwoord was en dit dan?
http://www.schoonepc.nl/optim/comodofirewallpro.html

En toen heb ik geantwoord:
Nee helaas. Heb ik al geprobeerd. De Engelse versie is heel anders en op de Nederlandse versie, die ik heb, vind ik het antwoord niet.
Ik ben dus nog niets verder. Probeer je het nog een keer met een ander advies?

Ik begin wat meer handigheid te krijgen met het beantwoorden van de pop-up vensters.
Deze pagina heeft me wel geholpen:
http://www.personalfirewall.comodo.com/support.html. Helaas in het Engels, maar wel de beste voor werken met 2.4 (Nederlands). Ik wacht met smart op de Nederlandse versie van Comodo 3. Daar heeft Schoone een bruikbare handleiding van.
Bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan