Comondo internet secuirty firewall Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe het op te lossen is weet ik niet, maar ik ken die firewall niet... persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een andere (lees: bekendere) virusscanner/firewall (avg free = goede gratis, nod32/kaspersky = goede betaalde)... commodo kan je er dan afgooien...

laat daarna een van de bovengenoemde virusscanner een scan draaien, en als het een virus is zal het opgespoord worden ;)

succes :p



p.s: je kan altijd proberen de map 'kerstliedjes mam' te verwijderen :O (geintje :p)
 
Je kunt hier even kijken, en als je er niet uit kunt komen kun je Menno de vraag opsturen en dan krijg je snel antwoord, ik gebruik comodo ook en ik moet zeggen in het begin even lastig maar doet zijn werk nu naar behoren.
 
okey dankje wel

maar het rara is dat het eerst kwam toen ik het net installerde weet je en nu kotm het helemaal niet meer ?

Maar ja kan het zijn dat het een hacker was of zo ?

GR
 
Hallo ,

Dat lijkt mij toch een serieuze waarschuwing van je firewall die je beter niet kan negeren
Lijkt mij dat je internet explorer is geinfecteerd , heb je die al geupdated naar Internet Explorer 8 ?
En dan volle een virus scan draaien .


Microsoft onderzoekt een mogelijk lek in Internet Explorer, nadat het code heeft ontdekt die de controle van de computer kan overnemen. De aanval vindt plaats wanneer de gebruiker een besmette site bezoekt.

De code werd zonder verdere uitleg afgelopen vrijdag gepubliceerd in de Bugtrack-mailinglijst. Microsoft bevestigt intussen dat het gevaar alleen Internet Explorer 6 en 7 treft. Internet Explorer 8 blijft buiten schot.

“Het lek mikt op een kwetsbaarheid in de manier waarop Internet Explorer CSS informatie gebruikt”, weet beveiliger Symantec in een blogpost nog toe te voegen. CSS wordt vaak gebruikt om de stijl van webpagina’s eenvoudig te wijzigen.

Symantec stelt ons enerzijds gerust door te zeggen dat misbruik van het lek momenteel niet altijd even succesvol is. Anderzijds is het volgens het beveiligingsbedrijf een kwestie van tijd voor het lek wel efficiënt wordt toegepast.

In afwachting van een patch van Microsoft raadt het bedrijf aan om antivirussoftware actueel te houden en Javascript uit te schakelen.
 
@leen123

Het gaat hier over explorer.exe (Windows Verkenner) en niet over iexplorer.exe (Internet Explorer)
 
Als je goed kijkt is het een Comodo Defense alert. Dat houd dus in dat de site niet goed is. Comodo is een uitstekende firewall die ikzelf al jaren gebruik. Waarschijnlijk een type foutje van jou..?? Comondo inplaats van Comodo?? Om dit probleem op te lossen ga naar: https://forums.comodo.com/index.php Ik hoop dat je Engels goed is...:D Succes
 
Als je goed kijkt is het een Comodo Defense alert. Dat houd dus in dat de site niet goed is. Comodo is een uitstekende firewall die ikzelf al jaren gebruik. Waarschijnlijk een type foutje van jou..?? Comondo inplaats van Comodo?? Om dit probleem op te lossen ga naar: https://forums.comodo.com/index.php Ik hoop dat je Engels goed is...:D Succes

okey bedankt!

dus ihj blokkeerde gewoon verkeerde site ;)

Opgelost!@
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan