comp besturen op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Beste helpers,

Welke programma is het meest geschikt om comp van iemand op afstand te helpen ?
Er is mij gevraagd of ik dat zou willen doen , om zo iemand op leeftijd af en toe te kunnen bijstaan met lichte comp vraagjes ( probleempjes ) via de telefoon is het niet uit te leggen.
Ik heb dit nog niet eerder gedaan , en op internet kom ik regelmatig het proggie vnc tegen, iemand die er ervaring mee heeft? Andere suggesties zijn welkom ? Het zou moeten gaan werken tussen 2 windows vista.
b.v.d.
gr Marcel

Teamviewer gebruik ik ook, het is een zeer eenvoedig programma, ID en WW doorgeven en je kunt gemakellijk de pc overnemen.

hallo,,

Ik gebruik ook teamviewer.
Werkt heel erg gemakkelijk. Je kan het ook vanaf je ipod touch/iphone gebruiken.

Bedankt voor jullie snelle antwoorden,

Deze is mooi in Nederlands en zo te horen niet moeilijk voor te installeren ?
Is het voor de andere partij ook makkelijk om toegang te verlenen , of werkt het me ip nummers. De toezegging is er wel, alleen moet ik ook duidelijk maken wat zij moet doen om mij toestemming te verlenen zodat ik de nodige stappen op haar computer kan doen.
En toch een vraagje , of je met dit programma ook programma.s kan verwijderen of juist toevoegen indien nodig op haar computer ?

Iedergeval bedank voor jullie snelle antwoorden.
gr. Marcel

Ander partij moet een id en password doorgeven meer niet. Installeren is niet eens nodig.

Nog even bedanken voor jullie antwoorden,

Ondertussen is de comp van de ander bij mij beland om windows 7 upgrade te doen vanuit vista.
Alles is goed verlopen, ook ondertussen team viewer op jullie aanraden geinstalleerd en werkt prima en inderdaad een makkelijk programma.
Straks gaat de computer terug naar Belgie en kan zo de persoon in kwestie bijstaan bij eventuele problemen.

nogmaals bedankt,

gr. Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan