comp slaat vast op blauw scherm met treepjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

wappy

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
hoi hoi

effe een vraagje.
ik heb een map op mijn computer met een heleboel foto's erin maar als ik deze map afsluit en terug wil gaan naar het buroblad slaat mijn comp vast.
zie alleen een blauw scherm met een boel streepjes.
heeft dit te maken met mijn videokaart ??
ik hoop het niet is net een nieuwe comp :confused:
kan iemand mij hier mee helpen?

alvast bedankt

heb ik gedaan

heb ik gedaan
ik heb geen spyware.
dus dat is het niet.

gr

Draait er veel bij jou op de achtergrond, andere programma's die met elkaar in de knoop liggen??
En dat het je video kaart is lijkt me sterk, meestal zijn die goed of niet... En dat zie je dan vaak al heel snel, en aangezien hij de rest wel goed weergeeft, ligt het waarschijnlijk ergens anders aan, maar waar aan, kan ik je niet mee helpen, vindt het namelijk zo raar dat hij dat alleen maar met die map doet, kan natuurlijk wel zijn dat je dan geen geheugen meer hebt voor video, maar aangezien jij zegt dat ie net nieuw is lijkt ook dat me sterk, dus sorry....

:confused:

Hoe bedoel je map sluiten? In verkenner? Of het programma waarmee je de foto's in die map bekeken hebt? Het lijkt inderdaad niet op een defecte videokaart want die zou dan op andere momenten, met andere mappen, ook instorten.... het lijkt erop dat het programma waarmee je de map opent zichzelf slecht of niet sluit [nog ergens op staat te wachten...]

map

het is gewoon een map in mijn documenten
en sluit deze map doormiddel van het kruisje.
en er draaien verder geen prog op de achtergrond
als hij dus het buroblad wil weergeven krijg ik dus het blauwe beeld met een helleboel dunne streepjes
ik heb geen idee

groetjes

he wappy heb je er als een andere monitor achter gehad.

misschien een idee om te testen?

suc6

gr mike:thumb:

is al opgelost

hoi hoi

het is al opgelost denk ik :confused:
ben er nu al een paar dagen met de comp aan het werk
en hij heeft het nog niet weer gedaan:)

dus ik denk dat hij gewoon een slechte dag heeft gehad:evil:

maar in iedergeval bedankt voor de hulp

gr wappy :cool: :cool:

oke wappy maar we hebben dan de oorzaak helaas niet maar goed om te helpen zijn de helpmij mensen voor he:D

suc6

en ga nu maar verder met je regentonnetjes:cool:

gr mike:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan